Gå til innhold

Fortell om kupp du har gjort i dag eller resten av uken på Black Friday salget :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pierre Robert (nettbutikken) har bl.a. utvalgte modeller av ulltøy til barn og voksne til 50% redusert pris :)

Jeg sikret meg topp til meg selv i merinoull/silke (halv pris) og betalte kr 140 for den

Merinoullgenser + merinoullongs til barna i familien, (også til halv pris), og betalte kr 105,- pr del.

De har også rabatt på ull-BH

Anonymkode: 56f93...8e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hipstertruser og boxertruser til halv pris :)

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

og hipstertruser og boxertruser til halv pris :)

Hvor kjøpte du dette? Satt akkurat å tenkte på å lete etter hipstertruser på salg.

Anonymkode: 7e13f...885

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kjøpte du dette? Satt akkurat å tenkte på å lete etter hipstertruser på salg.

Nettbutikken til Pierre Robert (tilbudet gjelder ut uken så langt beholdningen rekker)

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her http://pierrerobert.no/invisible-hipster-light-beige-metallic/p/750

og her http://pierrerobert.no/truse-bomull-boxer-modell-bla/p/1368

Her finner du oversikt over alt som er på salg der denne uken http://pierrerobert.no/

Skrevet

Leker til barna på toys ( julegaver) 

Anonymkode: 81b63...be5

• Liker 1
Skrevet

Er det noen fra bergen her med småbarn i familien så bør de ta turen til Rubens skattekammer i morgen (ved fløien), 50% på hele butikken.

Anonymkode: b7ee0...d9b

• Liker 3
Skrevet

Diverse på Iherb.com

www.toyrus.no
www.nytelse.no Visstnok opp til 85%

• Liker 1
Gjest Honeyblossom
Skrevet

2XU på tights.no

De er fortsatt dyre, men har spart 2100,- :ph34r:

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen fra bergen her med småbarn i familien så bør de ta turen til Rubens skattekammer i morgen (ved fløien), 50% på hele butikken.

Anonymkode: b7ee0...d9b

Det stod 30% på hjemmesiden, hvor har du 50% fra? (Lurte på om jeg skulle sende konen innom, men greit å vite...)

Skrevet

2xu tights til 375.-

powerbank på 10600 mah for 125.-

Tefal stekepanner på kitchn til 165 (70%)

fargelaserprinter til 2000 (50%)

• Liker 1
Skrevet

To vesker, 40 og 45 % rabatt. :) 

Anonymkode: ebe93...0b8

• Liker 1
Skrevet

Rasket med meg en orange bh fra Prinsesse Tam Tam på Zalando som var nedsatt fra 600 til 220 eller noe. Hadde bare en igjen i min str. Tok det som et tegn. Venter i spenning på om noe av silkeundertøyet fra Hanro blir nedsatt men ser visst ikke sånn ut.

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Har kjøpt bøker til 50% rabatt.:)

Skrevet

Better Bodies tights til 75% rabatt på X-life.

• Liker 1
Skrevet

Ettersom det ikke er tilbud på noe jeg trenger så kommer jeg til å kjøpe nøyaktig *ingenting* i dag :)

Føler det er et ganske bra kupp!

• Liker 7
Skrevet

Kjøpte en lysrosa blazer til 99 kr. Liker blazere, men syns alltid de er så dyre, og vanligvis har jeg andre klesplagg å prioritere. Men nå som den var så billig så kjøpte jeg endelig :) Var veldig tidlig ute, men kjøpte ikke så mye likevel. Ser ikke noe poeng i å gå amok. Kjøpte også den Harry Potter boka med bilder, den var på halv pris, så den blir julegave til lillebror :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...