Gå til innhold

Candy Crush

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte spille candy crush igjen i helgen, og har fullført brett 50 - men nå må jeg vente 50 timer på å fortsette på neste brett?! Hva er dette for noe tull? Er det ofte sånn gjennom spillet? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er på brett 160 og det er enda sånn hos meg, men har hørt at man slipper å vente eller å betale seg videre jo lengre man kommer

• Liker 1
Skrevet

Når du kommer til et viss punkt trenger du ikke vente i det hele tatt, forutenom på liv såklart.

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, fannyfab skrev:

Er på brett 160 og det er enda sånn hos meg, men har hørt at man slipper å vente eller å betale seg videre jo lengre man kommer

Tror ikke det stemmer, skjer forsatt hos meg og er på brett 469. 

Skrevet
13 minutter siden, dillyduzit skrev:

Tror ikke det stemmer, skjer forsatt hos meg og er på brett 469. 

Jo, det stemmer. Jeg er på 1415 og kan ikke huske sist jeg måtte vente.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Batgirl skrev:

Jo, det stemmer. Jeg er på 1415 og kan ikke huske sist jeg måtte vente.

Hm, da er det bare å håpe på det beste. Uansett må nok TS igjennom en del god brett før den tid. 

• Liker 2
Skrevet

Irriterende... hvorfor er det sånn? Så man skal bruke penger og kjøpe seg videre til neste brett?

Skrevet
1 minutt siden, Frøken.stille skrev:

Irriterende... hvorfor er det sånn? Så man skal bruke penger og kjøpe seg videre til neste brett?

Jepp. Sneaky folk. Eller du kan stille frem klokken på mobilen. Det fungerte før i alle fall :) 

Anonymkode: 9cce1...eef

Gjest 2Bhonest
Skrevet

Man har vel en uke på å runde 50 brett. De første 50 er jo enkle, mens senere bruker man gjerne over en uke på å runde 50 brett, så slipper man å  vente på å få tilgang til de 50 neste.

Tallene og tidsrommene er oppdiktet, men dere skjønner sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...