AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Gutten min på 10 år skal få egen spillkonsoll i julegave. Men hva kjøper man i dag? Hva er den "hotte" spillkonsollen vi bør kjøpe inn? Jeg har særdeles lite peiling på akkurat dette! Tenker også at det skal være ikke voldelige aldersrelaterte spill med. Setter stor pris på all hjelp! Anonymkode: a2865...7c6
Titania Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Jeg tror jeg ville gått for en Playstation 4, da de har greit utvalg av spill for barn, i tillegg til at han får en del forskjellige når han blir litt eldre Ratchet & clank serien syns jeg har vært morsom siden jeg var liten, f.eks Også er det jo fifa, og lego-spillene blant annet, men de finnes jo til de fleste konsollene. Eller så har du også Nintendo Wii u, med kjente figurer som super mario og slik, og jeg for min del syns det er den mest barnevennlige konsoll når det kommer til spill - men der kommer jo nintendo switch i mars (er det vel), så det er ingen garanti for at det blir laget så mange fler nye spill til konsollen. Eller en nintendo 3ds om du vil gå for håndholdt er heller ikke så dumt Xbox one kan jeg ikke si allverden om, da jeg har vært et "playstation-menneske" hele veien, og har angret på at jeg kjøpte en xbox one tidligere i sommer blitt brukt 2 ganger og bare samler støv
cmd Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Ja, den siste versjon av PS hadde vært en fin gave.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 Det spørs hva slags spill han ønsker å spille. Og du, han kommer til å bli utsatt for spill han er for ung til. Sånn er det bare. Kjapp googling førte meg forøvrig til denne artikkelen: http://www.barnevakten.no/hvilken-spillkonsoll-skal-jeg-velge/ Anonymkode: 0b4b1...44e
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 OK, så PlayStation 4 er den siste utgaven. Får sjekke oss opp på den. Takk. Regner med jeg ikke kan ha full kontroll på alt av spill han spiller overalt, men skal prøve så godt jeg kan her hjemme ihvertfall. TS Anonymkode: a2865...7c6
PassionatePatti Skrevet 24. november 2016 #6 Skrevet 24. november 2016 PS4 er nok et greit valg, og mht spill så er de tydelig merket med aldersgrense som du kan følge opp.
Jonencloud Skrevet 24. november 2016 #7 Skrevet 24. november 2016 På 11/22/2016 den 12.43, AnonymBruker skrev: Regner med jeg ikke kan ha full kontroll på alt av spill han spiller overalt, men skal prøve så godt jeg kan her hjemme ihvertfall. TS Anonymkode: a2865...7c6 Sett opp foreldrekontroller http://manuals.playstation.net/document/en/ps4/settings/restrict.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå