Gå til innhold

Hjelp en blank mamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 10 år skal få egen spillkonsoll i julegave. Men hva kjøper man i dag? Hva er den "hotte" spillkonsollen vi bør kjøpe inn? Jeg har særdeles lite peiling på akkurat dette! 

Tenker også at det skal være ikke voldelige aldersrelaterte  spill med. 

Setter stor pris på all hjelp!

Anonymkode: a2865...7c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville gått for en Playstation 4, da de har greit utvalg av spill for barn, i tillegg til at han får en del forskjellige når han blir litt eldre :) Ratchet & clank serien syns jeg har vært morsom siden jeg var liten, f.eks :) Også er det jo fifa, og lego-spillene blant annet, men de finnes jo til de fleste konsollene. 

Eller så har du også Nintendo Wii u, med kjente figurer som super mario og slik, og jeg for min del syns det er den mest barnevennlige konsoll når det kommer til spill - men der kommer jo nintendo switch i mars (er det vel), så det er ingen garanti for at det blir laget så mange fler nye spill til konsollen.

Eller en nintendo 3ds om du vil gå for håndholdt er heller ikke så dumt :)

Xbox one kan jeg ikke si allverden om, da jeg har vært et "playstation-menneske" hele veien, og har angret på at jeg kjøpte en xbox one tidligere i sommer :P blitt brukt 2 ganger og bare samler støv

Skrevet

Ja, den siste versjon av PS hadde vært en fin gave.

Skrevet

OK, så PlayStation 4 er den siste utgaven. Får sjekke oss opp på den. Takk.

Regner med jeg ikke kan ha full kontroll på alt av spill han spiller overalt, men skal prøve så godt jeg kan her hjemme ihvertfall. :)

TS

Anonymkode: a2865...7c6

Skrevet

PS4 er nok et greit valg, og mht spill så er de tydelig merket med aldersgrense som du kan følge opp. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...