Gå til innhold

Er så betatt av en bruker her inne. Men hun er på flørtern med "alle" :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun skriver så bra og virker som hun har bein i nesa. Og skikkelig fin å se på. Akkurat sånn typen utsende jeg faller for.

Men hun flørter her inne hele tiden. Hver gang jeg ser et innlegg så prater hun med menn. Og hver gang vi har snublet borti hverandre på byen (samme by) så flørte hun med en eller annen dud. Men hun er singel og har vært singel lenge. Blir skikkelig skuffet når jeg ser all den flørtingen. Vet jo ikke hva det betyr om hun holder på med en fyr eller flere eller bare driter i det og bare flørter for og flørte. Det er jo ikke helt normalt.

Sendte en pm for noen måneder siden og spurte om vi skulle ta en kaffe men jeg fikk ingen svar på den og siden det har det vært helt stilt mellom oss. Blir det dumt å sende en ny pm. Jeg er så betatt men er 99% sikkert hun ikke er intresert i meg

Anonymkode: 2472f...07d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har sendt pm og ikke fått svar så ville jeg latt det være da hun mest sannsynlig ikke er interessert. Og når du allerede før du har datet henne har issues med at hun er flørtende eller hyggelig (spørs litt på øyet som ser) så ville det nok ikke funket uansett.

• Liker 20
Skrevet

To ting; den første er flørtingen, noen er slik naturlig og legger lite i det. Selv ville jeg hatt vanskeligheter med å flørte om jeg var interessert. Virker teit, men sånn er det. Det andre er pm uten svar, for meg høres det ut som null interesse, samtidig er det vel mange her som ikke leser/svarer på pm. Eller? 

Om du stadig møter henne IRL; kan du ikke prate med henne da? 

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så betatt men er 99% sikkert hun ikke er intresert i meg

Du selv skriver at hun ikke interessert i deg så hvorfor bruke tid og energi på henne. 
Hvis du absolutt vil høre det fra henne, skriv hva du føler etc så kan hun sikkert møte deg og forklare dette til deg ?

• Liker 1
Skrevet (endret)

..............

Endret av Shopp
  • Liker 3
Skrevet

Du får manne deg opp og gå bort til henne neste gang du ser henne på et utested. Du virker kun slitsom om du sender henne flere PMer etter hun ikke besvarte forrige.  Legger hun ut bilder av seg og er flørtende på KG så renner det sikkert inn PMer til henne. 

Anonymkode: d19f5...759

Skrevet

Creepy 

Anonymkode: bf009...f82

• Liker 9
Skrevet

Kanskje best å glemme dette TS? Hvis du allerede er skuffet over henne og synes oppførselen er unormal, da ligger det ikke akkurat i kortene at dere kunne fått et bra forhold uansett.

Anonymkode: 2f0be...ed0

• Liker 2
Skrevet

La den båten seile sin egen sjø du. Det finnes flere fisk i havet. 

Anonymkode: acc52...7c8

Skrevet

Puh. En grunn til at jeg holder meg langt unna bildetrådene.

Anonymkode: 3f921...20a

• Liker 7
Gjest AnonymBrunkrem
Skrevet (endret)

Det er ganske spesielt at du allerede nå - før hun i det hele tatt har vist noen form for interesse for deg, langt mindre latt noe skje mellom dere - legger deg opp i hennes oppførsel og seksualmoral, lusker rundt i skyggene som noen slags selvoppnevnt støttekontakt, legger ut dårlige skjulte meldinger åpent på forumet slik at vi alle skjønner hvem det er snakk om og ikke minst fremstiller deg selv som et offer for hennes "løssluppenhet", som om hun skyldte deg noe. Creepy as fuck.

Endret av AnonymBrunkrem
Skrevet

Om hun er singel er hun fri til å flørte med hvem hun vil og hvor mange hun vil, at DU er skuffet er jo totalt irrelevant for henne.
Syns det er noe uggent over hele hovedinnlegget.

Anonymkode: c4dd1...17a

• Liker 5
Skrevet

Hvis du ikke har fått svar på PM'en sier det jo sitt... Hun er ikke interessert. Men dersom du vet hvem hun er i småbyen deres; Hvorfor forsøker du ikke å snakke med henne neste gang du ser henne? Det er jo ikke opplagt at hun vet hvem du er her inne (?) og kanskje du kan få henne til å bli interessert i deg dersom dere blir kjent i den virkelige verden ? 

Men syntes ikke noe om at du legger deg oppi hvem hun flørter med, hun er jo singel og kan gjøre hva hun vil. Sjalusi er ikke et kledelig trekk. 

Anonymkode: 1f3c2...6e4

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBrunkrem skrev:

legger ut dårlige skjulte meldinger åpent på forumet slik at vi alle skjønner hvem det er snakk om

Jeg aner ikke hvem det er snakk om og jeg er langt mer på KG enn hva som er sunt. 

Anonymkode: d19f5...759

• Liker 10
Gjest snill scorpion
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

hun flørter her inne hele tiden. Hver gang jeg ser et innlegg så prater hun med menn. Og hver gang vi har snublet borti hverandre på byen (samme by) så flørte hun med en eller annen dud. Men hun er singel og har vært singel lenge. Blir skikkelig skuffet når jeg ser all den flørtingen. Vet jo ikke hva det betyr om hun holder på med en fyr eller flere eller bare driter i det og bare flørter for og flørte. Det er jo ikke helt normalt.

Sendte en pm for noen måneder siden og spurte om vi skulle ta en kaffe men jeg fikk ingen svar på den og siden det har det vært helt stilt mellom oss. Blir det dumt å sende en ny pm. Jeg er så betatt men er 99% sikkert hun ikke er intresert i meg

Ingen standard for unormalt eller normalt. Dere kjenner ikke hverandre ennå men du har negativ syn på moralen hennes. Tror ikke dere kommer til å fungere sammen.

Dere har ikke hatt noen kontakt? Og du selv er sikker på atdu ikke er blant hennes interessante.

Hvorfor kaster du bort energien og tida di? Er du så hardcore fan av henne og kan overse alle disse " klagene dine " be a man & talk with her.

Håper det beste, lykke til✌

Skrevet

Dette er skikkelig flaut... :-( 

Anonymkode: cc24e...f6f

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBrunkrem skrev:

Det er ganske spesielt at du allerede nå - før hun i det hele tatt har vist noen form for interesse for deg, langt mindre latt noe skje mellom dere - legger deg opp i hennes oppførsel og seksualmoral, lusker rundt i skyggene som noen slags selvoppnevnt støttekontakt, legger ut dårlige skjulte meldinger åpent på forumet slik at vi alle skjønner hvem det er snakk om og ikke minst fremstiller deg selv som et offer for hennes "løssluppenhet", som om hun skyldte deg noe. Creepy as fuck.

Hvorfor er det opplagt hvem det er? 

Anonymkode: 7423f...244

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke unormalt å flørte når man er singel. Hvordan kan du være skuffet over det når du er så sikker på at hun ikke er interessert i deg?

Anonymkode: 57a90...27d

Skrevet

Du er for "needy", TS. Bare gi opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...