AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Noen som har gode tips til aktiviteter for voksne? Vi tenkte å lage 12 ting hver, men da kan vi fort ende opp med å måtte gjøre ting to ganger fordi vi har skrevet det samme. Anonymkode: 6888f...4c3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Gjer vel ikkje noko at det vert dobbelt opp? Viktigaste er vel å gjere noko i lag Gå på kino Lage julegraut Bake julekaker Sjå ein film Besøke eit vennepar Romantisk middag Gå kveldstur Grille i skogen Aketur/skitur Gå på julekonsert Eit kafebesøk Ta frukosten på nærmaste hotell (treng ikkje overnatte for å bestille frukost) Planlegge neste ferietur saman Anonymkode: 4afbf...0a9
Frøken Mitzi Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Det var ikkje meininga å poste som anonym over her...
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 2 timer siden, Frøken Mitzi skrev: Det var ikkje meininga å poste som anonym over her... Takk for tips. Ja, det viktigste er å gjøre noe sammen. Anonymkode: 6888f...4c3
mercury_ Skrevet 24. november 2016 #5 Skrevet 24. november 2016 Jeg lager også aktivitetskalender (til kjæresten), men da 24 ting. Trenger noen flere tips! - Gå på skøyter sammen - Skitur (skulle ønske jeg bodde i Norge... Får ikke gjort det her jeg bor...) - Bake sammen - Se julefilmer sammen - Masasjekveld (på spa eller at man masserer hverandre hjemme) - Lage julepynt sammen - Romantisk badekarstund. Men bobler, telys, vin og avslappende musikk - Middag - Fine ord om den man gir kalenderen til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå