AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 Har begynt ned sånn fitness tracking og mat tracking. Bruker myfitnesspal til maten, også bruker jeg et par forskjellige til å måle skritt og diverse, LG health(innebygget i telefonen, så hvorfor ikke), Google fit, og programmet som fulgte med treningsarbåndet mitt, som er en Razer Nabu. Bestemte meg for å bruke flere, for å se om de er enige i antall skritt jeg tar. Greia er bare at jeg syns kanskje det høres ut som at disse appene er greit optimistiske i forhold til kalorier forbrent. De er alle sånn nogenlunde enige i hva jeg driver med, appen til armbåndet får kanskje med seg litt mer, så der fremstår jeg som noe flinkere. Vil tro at det kanskje får med seg en pulsøkning eller noe når jeg bærer, foreksempel. I løpet av en dag på jobb labber jeg mer eller mindre kontinuerlig rundt, sitter stille i de 5-10 minuttene det tar meg å hive innpå lunsjen. Er ikke alltid noen voldsom fart på det hele, men er i konstant bevegelse. MEN, alle disse appene påstår hardnakket at jeg forbrenner godt over 2500 kalorier om dagen bare ved å være på jobben, og det syns jeg høres alt for mye ut? Det kan da virkelig ikke stemme, kan det det? Jeg har jo ikke noe forstand på sånt, er derfor jeg har tatt teknologien til hjelp, men jeg syns det høres voldsomt ut. Er det noen opplyste hoder som kan hjelpe meg å forstå dette, eventuelt gi et litt riktigere bilde av hvor mange kalorier jeg forbrenner, så det blir riktig i forhold til matinntak? Anonymkode: 037cf...e00
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Hvorfor skulle det være unormalt hvis du trasker rundt hele dagen? Anonymkode: 9b970...bc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå