AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #1 Skrevet 22. november 2016 En venninne har en regel at man ALDRI skal henge med eksene til venninnene. Hun henger jo med eksene til alle, så denne regelen gjelder ikke for henne Uansett, så havnet jeg på samme fest som eksen hennes på lørdag. Jeg visste ikke at han kom. Vi var sammen på byen. Ikke bare vi to alene, men satt en gjeng rundt bordet. Hun hadde visst sett vi satt på samme bord, men jeg så henne ikke. Hun jobber sammen med en god bekjent og hun sa at venninnen satt å baksnakket meg i lunsjen i går. Sa jeg hadde hengt med eksen hennes hele kvelden og klenget på han! Vi hadde også flørtet vilt Herregud, jeg snakket nesten ikke han! Jeg satt ved siden av ham på et tidspunkt, men hva så? Jeg blir irritert over at hun prøver å få meg i dårlig lys og overdriver noe vilt. Så har hun lagt ut på FB "Jeg er lei venninner som går bak ryggen min og er sniky" Er vel meg hun mener. Jeg kommer nok til å snakke med henne om det, men har bare ikke orket enda. Jeg sendte en melding på søndag (før jeg fikk vite dette) og hun har ikke svart enda Anonymkode: 379ac...7a4 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #2 Skrevet 22. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: En venninne har en regel at man ALDRI skal henge med eksene til venninnene. Hun henger jo med eksene til alle, så denne regelen gjelder ikke for henne Uansett, så havnet jeg på samme fest som eksen hennes på lørdag. Jeg visste ikke at han kom. Vi var sammen på byen. Ikke bare vi to alene, men satt en gjeng rundt bordet. Hun hadde visst sett vi satt på samme bord, men jeg så henne ikke. Hun jobber sammen med en god bekjent og hun sa at venninnen satt å baksnakket meg i lunsjen i går. Sa jeg hadde hengt med eksen hennes hele kvelden og klenget på han! Vi hadde også flørtet vilt Herregud, jeg snakket nesten ikke han! Jeg satt ved siden av ham på et tidspunkt, men hva så? Jeg blir irritert over at hun prøver å få meg i dårlig lys og overdriver noe vilt. Så har hun lagt ut på FB "Jeg er lei venninner som går bak ryggen min og er sniky" Er vel meg hun mener. Jeg kommer nok til å snakke med henne om det, men har bare ikke orket enda. Jeg sendte en melding på søndag (før jeg fikk vite dette) og hun har ikke svart enda Anonymkode: 379ac...7a4 Sikkert flere enn deg som har innsett hvordan hun overdriver. Ville ikke brydd meg. Tenkt at så usikker er hun . Anonymkode: 1e561...05d 5
smalls Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Hun virker veldig usikker og sjalu. Jeg ville tatt en prat med henne og si det er unødvendig å baksnakke meg til kolleger. Jeg hadde en venninne før som var på samme måte. Ble sur bare du sto ved siden av eksen i taxikøen liksom og laget drama ut av det. 2
Jordbæra Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 På en måte tenker jeg at man ikke skal bry seg, folk snakker alltid. På en annen måte trenger hun kanskje å høre at hun er ferska og at det ikke er greit. Hvis ingen sier noe tror hun jo at det er ok. 2
fuglekvitter__ Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: En venninne har en regel at man ALDRI skal henge med eksene til venninnene. Hun henger jo med eksene til alle, så denne regelen gjelder ikke for henne Uansett, så havnet jeg på samme fest som eksen hennes på lørdag. Jeg visste ikke at han kom. Vi var sammen på byen. Ikke bare vi to alene, men satt en gjeng rundt bordet. Hun hadde visst sett vi satt på samme bord, men jeg så henne ikke. Hun jobber sammen med en god bekjent og hun sa at venninnen satt å baksnakket meg i lunsjen i går. Sa jeg hadde hengt med eksen hennes hele kvelden og klenget på han! Vi hadde også flørtet vilt Herregud, jeg snakket nesten ikke han! Jeg satt ved siden av ham på et tidspunkt, men hva så? Jeg blir irritert over at hun prøver å få meg i dårlig lys og overdriver noe vilt. Så har hun lagt ut på FB "Jeg er lei venninner som går bak ryggen min og er sniky" Er vel meg hun mener. Jeg kommer nok til å snakke med henne om det, men har bare ikke orket enda. Jeg sendte en melding på søndag (før jeg fikk vite dette) og hun har ikke svart enda Anonymkode: 379ac...7a4 Her virker det som om at dere har en felles bekjent som syntes det er gøy å sette folk litt opp i mot hverandre egentlig. Spesielt når personen dikter opp sånne historier. Jeg ville bare oversett henne og hennes "historie". Er du sjalu, eller er det motsatt? Jeg spør bare rett ut jeg, det er bedre det enn å gå rundt grøten når det gjelder deres problematikk. Endret 22. november 2016 av fuglekvitter__
fuglekvitter__ Skrevet 22. november 2016 #6 Skrevet 22. november 2016 (endret) 4 timer siden, Jordbæra skrev: På en måte tenker jeg at man ikke skal bry seg, folk snakker alltid. På en annen måte trenger hun kanskje å høre at hun er ferska og at det ikke er greit. Hvis ingen sier noe tror hun jo at det er ok. Men hvis folk snakker om deg, eller dere - hvorfor får man ikke snakke? Dette hørtes hells-angelskt ut. Et sted må hun jo få ideene sine i fra. I fra dere da? Endret 22. november 2016 av fuglekvitter__
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #7 Skrevet 22. november 2016 Vel som trøst er det få som tar mennesker med slike statusoppdateringer alvorlig. Anonymkode: 45cbd...b71
Jordbæra Skrevet 22. november 2016 #9 Skrevet 22. november 2016 1 time siden, fuglekvitter__ skrev: Men hvis folk snakker om deg, eller dere - hvorfor får man ikke snakke? Dette hørtes hells-angelskt ut. Et sted må hun jo få ideene sine i fra. I fra dere da? Folk snakker om meg rett som det er. Men hvorfor bry seg? De vet jo tydeligvis ingenting, "alle" snakker dritt i blant. Hvorfor snakke tilbake til de? Hva vinner man? Mest sannsynlig blir det mer snakk "du skulle hørt hva hun kom her å sa...." Det er som såpeserier på tv, de som gir litt f og holder seg for seg selv blir ikke blandet inn i drama. Folk liker å overdrive for å virke mer interessante
Saphyria Skrevet 22. november 2016 #10 Skrevet 22. november 2016 Haha, sånne statusoppdateringer er så tragiske. De nærmest skriker "spør meg om hva som har skjedd, spør meg, SPØØØØØØR!!!". Ingen oppegående folk bryr seg om det, de fleste himler nok med øynene og scroller videre. Men om eg var i din situasjon, så skulle kjerringa jaggu fått høre det, også hadde eg dumpa ho og vennskapet ut med søpla. Eg gidder ikkje dramaqueens.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #11 Skrevet 22. november 2016 Kjenner ei som driver på sånn og hun er scizofren paranoid. Elsker drama og underholdes av det. Anonymkode: f639c...3fd
Kamferdrops Skrevet 22. november 2016 #12 Skrevet 22. november 2016 Komisk at hun skrev det på facebook. Hvor gammel er hun egentlig?Du får trøste deg med at fåtallet tar folk som legger ut i hytt og pine på facebook for seriøse, og jeg vil anta at alle som kjenner henne vet hvordan hun er mtp. overdriving osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå