Gå til innhold

Kjøper pepperkakedeig for å spise deigen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker pepperkakedeig, er helt gal etter det faktisk. Kjøper pepperkakedeig og spiser kun deigen. Steker ikke pepperkaker. 

er det flere som gjør dette? :sjenert: heldigvis bor jeg alene, og jeg forteller ingen om det.

Anonymkode: d619a...1a7

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet

Haha, ja dette er du neppe alene om. Men husk at den er rimelig usunn, full av både fett og sukker. 

Kos deg. :)

Skrevet

Ja vet at det er ikke akkurat er sunt :fnise:  Spiser flere kilo deig i løpet av høsten og julen :sjenert:  

Anonymkode: d619a...1a7

Gjest RJ Dybos
Skrevet

Haha nei, du er ikke den eneste. Jeg pleier å "strø"  det over vanilje isen. (bor alene jeg også, så no regrets)     :D

Skrevet

Guilty :sjenert:

Anonymkode: f10ee...315

Gjest StripeyPanda
Skrevet

Kjøper ofte en sånn pakke fra IKEA og småspiser litt hver dag.... Det er SÅ godt!!

Skrevet

Får man ikke veldig vondt i magen da ? Det er jo rå deig .

Anonymkode: 24e7b...40f

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får man ikke veldig vondt i magen da ? Det er jo rå deig .

Anonymkode: 24e7b...40f

Man bygger opp en toleranse :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Deigen spiser jeg bare når jeg faktisk baker pepperkaker, ellers føles det liksom litt feil... Men jeg husker en kort periode i barndommen at jeg fikk tak i karameller med pepperkakedeig-smak! Det var saker, det! Skulle gjerne funnet de igjen. 

Deigen inneholder jo like mye fett og sukker som de ferdige kakene - hver sin smak! Kos deg med det! 

Skrevet

Åherrefred, ikke gi meg gode ideer da!

Jeg elsker pepperkakedeig!

Skrevet

Jeg er lite glad i pepperkaker, men deigen er utrolig god! Nå kjøper jeg ikke deig for å spise den, jeg lager den selv for å gi den bort. Men ikke før jeg har mumset litt av den selv. Hjemmelaget pepperkakedeig anbefales! 

Skrevet

Da jeg bodde i Sverige, så hadde dem sandwich-is med pepperkakesmak... 
For å si det slikt, det var verdt det å spise is når man tusla hjem fra jobb i -20 grader! :P 

Men nei, jeg spiser ikke pepperkakedeig, men når jeg først åpner en boks med de billige pepperkakene (dem i brun gjennomsiktig boks med rødt lokk til sånn 10-15 kr), så blir den tom før jeg legger fra meg boksen! 

Skrevet

En gang lagde jeg boller bare for å kunne smake på deigen imens jeg bakte :rodme:

Skrevet

Jeg og. Mamma pleide til og med å kjøpe en deig til meg som jeg kunne spise :ler: 

Anonymkode: 1143c...f15

Skrevet

Så bra at det er flere! Har gjort dette i flere år før men legger fryktelig på meg da. Umulig å stoppe jo;) 

Skrevet

Takk for tips! :laugh: 

Anonymkode: e2737...12c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...