Gå til innhold

Eksen hans liker ikke at jeg har kontakt med besteforeldrene til barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Han har et barn fra tidligere forhold og vi har ett barn sammen. Før vi traff hverandre så hadde han god kontakt med eks-svigers og motsatt på grunn av barna, men eks-kjæresten hans reagerer på at jeg er med.

Kjæresten min og jeg anser oss som en familie og skjønner ikke problemet. Det er jo bare fint at jeg har god kontakt med besteforeldrene til bonusbarnet? Eksen hans har ikke noe problem med at hun har god kontakt med foreldrene til kjæresten min, og kjæresten min vil jo ha kontakt med foreldrene hennes siden de er besteforeldrene til det ene barnet. Da blir det jo naturlig at jeg blir kjent med de og er der når de kommer eller at vi drar dit.

Input?

Anonymkode: 8a5e1...107

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville følt det helt ekstremt rart om mine foreldre ville skapt relasjoner med den nye dama til mitt barns far.. 

Jeg ville ansett det som helt OK om feks foreldrene mine passet barnet mitt mens far hentet, og de var hyggelige mot min eks, drakk en kopp kaffe før han dro osv, mens du også var med. men jeg ville forventet at du holdt deg i bakgrunn. 

Uansett hvor mye familie du er med mitt barns far, vil han alltid være mitt barns far. og han vil alltid ha et liv ved siden av deg, som far til mitt barn. og for han til å ha denne rollen, og å gjøre en god jobb, må jeg og han ha et godt forhold, og det tilsvarer ikke at du har noe med min familie å gjøre. 

faktisk så virker du som ei som prøver å lage uhygge. nå går ting på skinner og ting er lett, men du nå finne noe å lage drama om. du ser selv hvor feil det er? se saKen fra motsatt side..

Anonymkode: 81328...b6f

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville følt det helt ekstremt rart om mine foreldre ville skapt relasjoner med den nye dama til mitt barns far.. 

Jeg ville ansett det som helt OK om feks foreldrene mine passet barnet mitt mens far hentet, og de var hyggelige mot min eks, drakk en kopp kaffe før han dro osv, mens du også var med. men jeg ville forventet at du holdt deg i bakgrunn. 

Uansett hvor mye familie du er med mitt barns far, vil han alltid være mitt barns far. og han vil alltid ha et liv ved siden av deg, som far til mitt barn. og for han til å ha denne rollen, og å gjøre en god jobb, må jeg og han ha et godt forhold, og det tilsvarer ikke at du har noe med min familie å gjøre. 

faktisk så virker du som ei som prøver å lage uhygge. nå går ting på skinner og ting er lett, men du nå finne noe å lage drama om. du ser selv hvor feil det er? se saKen fra motsatt side..

Selvfølgelig tilfører det at man får med din familie å gjøre, når man er gift og har barn sammen og alle skal ha det bra. 

Anonymkode: e10c3...e67

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror denne tråden er skrevet for å putte denne tråden i perspektiv.

Anonymkode: fcb80...a4a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...