Gå til innhold

hva slags pupper har du?

kkristin

Hva slags pupper har du  

1 stemme

1. 1. Hva slags pupper har du

• den ene er lang og stygg, den andre er ok
      2
    • litt forskjellige, men greie
      37
    • helt like
      31
    • svært forskjellige på annet vis
      1
    • begge er stygge og fæle
      7
    • annet
      2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg klikket' date= men fant ut at dette ikke gjalt meg, da jeg ikke har fått noen barn, og dermed ikke ammet

Man må da vel ikke ha ammet for å svare på dette spørsmålet her??? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt forskjellige, men det har de alltid vært. De forandret seg ikke nevneverdig etter amming, men ble nok litt flatere på toppen enn tidligere. Dette forverret seg ikke med to ammeperioder til. Forandringen kom med førstemann.

Ikke så rart da - fra å være en bitte liten 75AA før jeg ble gravid til å bli en 80D eller noe sånt på grunn av melkeproduksjon..... :ler:

Har stabilisert meg på 75-80B nå.... på begge to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Fikk spørmsål fra min sønn: "mamma, er det vondt med sånne pupper som henger?"......... eller så fikk jeg også en annen kommentar fra den samme sønnen: "jeg ruller opp puppene dine jeg"

Det sier vel egentlig alt.

:cry:

Uff, det er av barn og fulle folk man skal høre det.... :hoho::grine:

Mine pupper ble svææære omtrent i det øyeblikket jeg ble gravid, og de forble enorme helt til slutten av ammeperioden. Nå samler jeg sammen de slappe skinnfillene som er igjen, stapper de inni BH'en og krysser fingrene for at de ikke skal ramle ut igjen med en gang... :grine:

Men de er i det minste like slappe og inntørkede begge to :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er såpass forskjellige + en "vandrende" brystvorte, gjorde at etter time med overlege på et sykehus på fredag, gjorde at jeg får dekket en brystoperasjon. det skal bli herlig! Er veldig plaget fysisk og psykisk av brystene mine. Etter fødsel og amming, forandret de seg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ganske små, ellers ville de hengt ned på knærne... men det har vel med alder osv å gjøre. Plager ikke meg, og ingen andre heller, trur jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...