AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Hei. Noen som har erfaring med gode shapewear de vil dele? er stor i str selv men vil høre alle erfaringer 😁 takk på forhånd Anonymkode: 72ea1...2b3
Forundret.. Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 H&M sitt er noe dritt, det er det eneste jeg het 😉
Gjest Lykke_ Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 Jeg husker jeg kjøpt en billig en på nytt og nyttig. Brukte den en kveld jeg drakk og har bare en ting å si: aldri igjen! Hvertfall ikke når jeg drikker alkohol! Magen min blåser seg veldig opp når jeg drikker alkohol så jeg fikk forferdelig vondt i magen, føltes som en orgasme da jeg kom hjem fra byn og endelig fikk av meg tvangstrøya! Man skal lide for skjønnheten! Men fra spøk til revolver: Den hjalp veldig på kroppsformen og trakk magen inn. Har tenkt til å kjøpe meg en før jul. Har sett de har dem på Lindex.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #5 Skrevet 21. november 2016 Jeg liker godt de de har på Lindex Anonymkode: 1ecdb...e7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå