Gå til innhold

Menn, svar ærlig.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når dama blir gravid, er dere redd for hvordan kroppen vil se ut etterpå? 

Og dere som allerede har barn. Liker dere kroppen fortsatt like godt? 

Anonymkode: 0b95d...a34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg bekymret meg ikke over det. Men hun gjorde nok definitivt det, under svangerskapet.

Noe som var 99% ubegrunnet, egentlig. Vi fikk 2 barn i løpet av 4 år, mens vi begge var i tjueårene. Og kroppen hennes kom kjapt tilbake til sånn som den var før svangerskapene,  bortsett fra puppene som nok ble litt slappere. Dette hadde ingenting å si for min del, men plaget nok henne en del. Nå må det vel og sies at hun hadde vært heldig med arveanleggene,  da hun fikk tilbake den flotte timeglassfiguren helt av seg selv, uten trening eller noe. Smal midje og runde hofter. Vi ble etterhvert beklageligvis skilt, og hun fant senere en ny mann. Og fikk barn nr. 3 i slutten av tredveårene. Hun hadde på det tidspunktet fortsatt en fantastisk flott figur, men etter dette siste svangerskapet kom den definitivt ikke tilbake. Dette er utvilsomt et utslag av å bli gravid i såvidt høy alder. Kroppen har ikke lengre samme evne til å komme tilbake til sin opprinnelige fasong, iallefall uten målbevisst trening.

Andre damer er ikke like heldige, og får permanente endringer etter første svangerskap. Strekkmerker, slapp hud, vektøkning osv. Du kan jo se litt på din mor, og evt. tanter og søstre. Det vil nok gi en viss pekepinn på hvordan et svangerskap vil påvirke din kropp.

Hvordan en partner vil se på dette, er det jo kun han som kan svare på......

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...