AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #1 Del Skrevet 21. november 2016 Jeg prater med en venn, og kikker så rett inn i en annen manns øyne som stirrer på meg. Han stirrer uten å smile. Jeg blir overrasket og valgte å snu blikket mitt langsomt vekk og over til vennen jeg pratet med. Så sjekket jeg kjapt om mannen stirret på meg, men da kikket han i den retningen hvor jeg så på vennen min. Hva kan dette bety tro? Anonymkode: 5ef67...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #2 Del Skrevet 21. november 2016 "Det psykopatiske stirrende blikk" Neida, det trenger ikke å være det. Anonymkode: cd0f4...ee7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TGI Skrevet 21. november 2016 #3 Del Skrevet 21. november 2016 Utifra det du forteller meg har han et lite crush på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #4 Del Skrevet 21. november 2016 2 timer siden, TGI skrev: Utifra det du forteller meg har han et lite crush på deg Er du helt sikker? 😊 Anonymkode: 5ef67...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #5 Del Skrevet 22. november 2016 Glemte å nevne at han holdt blikket en stund, noe som satte meg litt utAnonymkode: 5ef67...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 22. november 2016 #6 Del Skrevet 22. november 2016 Ikke i alle situasjoner man kan åpne munnen å si noe, da ser man jente dypt inn i øynene og forteller med blikket at; "Jeg vil knulle deg!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #7 Del Skrevet 22. november 2016 13 minutter siden, made4u skrev: Ikke i alle situasjoner man kan åpne munnen å si noe, da ser man jente dypt inn i øynene og forteller med blikket at; "Jeg vil knulle deg!" Tror du menn tenker slik allerede fra første møtet med en kvinne? Og er du sikker på at han ikke var sint for noe? Anonymkode: 5ef67...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 22. november 2016 #8 Del Skrevet 22. november 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du menn tenker slik allerede fra første møtet med en kvinne? Og er du sikker på at han ikke var sint for noe? Anonymkode: 5ef67...efd Men tenker slik allerede etter 1-2 sekunder, med ei vilt fremmed i kort miniskjørt som man ser på byen. Tok kanskje litt hardt i her, 1-2 sekunder var litt overdreven lang tid, lysten kommer umiddelbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 22. november 2016 #9 Del Skrevet 22. november 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du menn tenker slik allerede fra første møtet med en kvinne? Og er du sikker på at han ikke var sint for noe? Anonymkode: 5ef67...efd Møter vi en dame, altså konverserer, så kan jo bare lysten bli enda større. --- Vi hannkjønn tenner umiddelbart, vi er eksplosive der. Og vi er så følelse-tomme at hva gjelder bare sex så kan vi ha det med ei hurpe vi ikke kan fordra, er nok at hun ser attraktiv og sexy ut. Vi skal jo ikke dele hus med hurpa!! Stiller seg noe annerledes dersom vi vil flytte sammen med ei, da må vi heve standarden til høyere enn en hurpe vi ikke kan fordra, selv om noen kan leve med det også. Jeg er dog en som har en viss standard på damer, ganske kresen så jeg tar ikke til takke med hva som helst - de fleste damer er langt unna min standard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #10 Del Skrevet 22. november 2016 4 timer siden, made4u skrev: Møter vi en dame, altså konverserer, så kan jo bare lysten bli enda større. --- Vi hannkjønn tenner umiddelbart, vi er eksplosive der. Og vi er så følelse-tomme at hva gjelder bare sex så kan vi ha det med ei hurpe vi ikke kan fordra, er nok at hun ser attraktiv og sexy ut. Vi skal jo ikke dele hus med hurpa!! Stiller seg noe annerledes dersom vi vil flytte sammen med ei, da må vi heve standarden til høyere enn en hurpe vi ikke kan fordra, selv om noen kan leve med det også. Jeg er dog en som har en viss standard på damer, ganske kresen så jeg tar ikke til takke med hva som helst - de fleste damer er langt unna min standard. Kan menn finne på å tenke slik selv om de er i et forhold/gift? Anonymkode: 5ef67...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #11 Del Skrevet 22. november 2016 10 timer siden, TGI skrev: Utifra det du forteller meg har han et lite crush på deg Betatt av deg, heter det. Anonymkode: d979d...1ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #12 Del Skrevet 22. november 2016 Noen ganger blir jeg sittende i mine egne tanker og bare ser der øynene fester seg uten å tenke over det. Tar som regel et par sekunder før jeg enser at jeg sitter og stirrer en fremmed på bussen rett i øynene.. i skrittet eller hvor som helst. Det betyr ikke at jeg er betatt eller vil knulle personen. Anonymkode: 34343...fab 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #13 Del Skrevet 22. november 2016 5 timer siden, made4u skrev: Møter vi en dame, altså konverserer, så kan jo bare lysten bli enda større. --- Vi hannkjønn tenner umiddelbart, vi er eksplosive der. Og vi er så følelse-tomme at hva gjelder bare sex så kan vi ha det med ei hurpe vi ikke kan fordra, er nok at hun ser attraktiv og sexy ut. Vi skal jo ikke dele hus med hurpa!! Stiller seg noe annerledes dersom vi vil flytte sammen med ei, da må vi heve standarden til høyere enn en hurpe vi ikke kan fordra, selv om noen kan leve med det også. Jeg er dog en som har en viss standard på damer, ganske kresen så jeg tar ikke til takke med hva som helst - de fleste damer er langt unna min standard. Tusen takk for at du, mannen av menn, er her og snakker for alle menn. Det er skikkelig nyttig. Anonymkode: ae33a...5c7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #14 Del Skrevet 22. november 2016 6 timer siden, made4u skrev: Møter vi en dame, altså konverserer, så kan jo bare lysten bli enda større. --- Vi hannkjønn tenner umiddelbart, vi er eksplosive der. trump?......... Anonymkode: ae33a...5c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #15 Del Skrevet 24. november 2016 På 22. november 2016 den 9.15, AnonymBruker skrev: Betatt av deg, heter det. Anonymkode: d979d...1ef Jeg er 29 år Anonymkode: 5ef67...efd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #16 Del Skrevet 24. november 2016 Hendte dette en gang eller har det hendt flere ganger? Jeg kan godt se på noen slik, det bare skjer. Og det betyr ingen verdens ting. Anonymkode: 27f07...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #17 Del Skrevet 24. november 2016 På 11/21/2016 den 22.31, Gjest TGI skrev: Utifra det du forteller meg har han et lite crush på deg Eller så planlegger han å drepe henne Anonymkode: 9098b...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #18 Del Skrevet 24. november 2016 På 22.11.2016 den 2.50, made4u skrev: Ikke i alle situasjoner man kan åpne munnen å si noe, da ser man jente dypt inn i øynene og forteller med blikket at; "Jeg vil knulle deg!" KVALMT! ÆSJ. Bare synd de færreste menn klarer å ha dette blikket..... De fleste ser ut som idioter. Anonymkode: ca4fd...600 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 24. november 2016 #19 Del Skrevet 24. november 2016 Han satt nok bare i andre tanker. Har opplevd det ofte selv, både å ha sittet slik og å ha fått blikk på meg slik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #20 Del Skrevet 24. november 2016 Jeg tenker han prøver å forføre deg slik at han kan lure deg med på bakrommet og voldta deg uten at du så det komme Anonymkode: 981ec...d41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå