Gå til innhold

Nei til likestilling! Her har vi ei skikkelig dame folkens!

Anbefalte innlegg

Gjest Sjørøveren
Skrevet

Hun her og flere med henne har forstått det! Dagens kvinner som er desperat etter likestilling må begynne å få øynene opp. De ødelegger barn med stresset sitt, de ødelegger kjønnet sitt når de prøver å bli menn i stedet for kvinner, lite sexy når dama får penis og baller! 

Les dette gode innlegget fra denne herlige dama og lær av henne! Ei som virkelig ikke vil at alle skal bli menn eller intetkjønn. Ei som vil at mannfolka skal få være menn og kvinner være kvinner. 

http://www.dagbladet.no/kultur/nei-til-likestilling-hvorfor/65365225

Videoannonse
Annonse
Gjest chisandra
Skrevet

Hun der skal være glad hun arvet penger, for ellers kunne det blitt stramt.

Skrevet

Likestilling handler ikke om å viske ut kjønn men at begge kjønn fortjener like mye respekt, muligheter og frihet. Det er bare tullete tro det liksom handler om at man skal morphe sammen til intetkjønn :fnise:

Anonymkode: 8e21c...71c

• Liker 46
Skrevet

Bare latterlig når millionærarvinger finner seg selv egnet til å fortelle folket om hvordan virkeligheten bør være.

Anonymkode: 923ce...972

• Liker 28
Gjest KodakPorta
Skrevet

At hun vil ha tilbake vikingen og muligheten til å være smart og vakker er helt greit, men andre må ha muligheten til å velge noe annet hvis de selv ønsker det. Et samfunn hvor man presses inn i uønskede roller er ikke et godt samfunn.

Gjest Sjørøveren
Skrevet

Hun er ihvertfall ei dame menn liker og er enig med :) For hun forstår litt og tenker at menn er menn og kvinner er kvinner. Som sagt er det lite sexy når kvinner prøver å få baller og skal være lik menn. Lite feminint og rett og slett usexy. Spesielt det her med at de skal ut i jobb med en gang og krangler med mannen om hvem som skal være hjemme med barnet! For helvete kvinner er moren og det er hun som ammer! Kom deg hjem til ungen din! Eller la vær å få barn og lev som en mann.

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likestilling handler ikke om å viske ut kjønn men at begge kjønn fortjener like mye respekt, muligheter og frihet. Det er bare tullete tro det liksom handler om at man skal morphe sammen til intetkjønn :fnise:

Frihet og respekt får kvinner uansett. Helst mer. Det var i oldtiden (og blant muslimer) at kvinner ikke får respekt. De som kjemper for likestilling i alt (i ting som ikke bør være noe likestilling) får mindre respekt av meg. Vil de har frihet så ikke få barn! Så har dere den friheten dere trenger! Er du mor så VÆR EI MOR! Ikke en far! Barna har nok med en far, men trenger ei mor også.

Skrevet
Akkurat nå, Sjørøveren skrev:

Hun er ihvertfall ei dame menn liker og er enig med :) For hun forstår litt og tenker at menn er menn og kvinner er kvinner. Som sagt er det lite sexy når kvinner prøver å få baller og skal være lik menn. Lite feminint og rett og slett usexy. Spesielt det her med at de skal ut i jobb med en gang og krangler med mannen om hvem som skal være hjemme med barnet! For helvete kvinner er moren og det er hun som ammer! Kom deg hjem til ungen din! Eller la vær å få barn og lev som en mann.

Frihet og respekt får kvinner uansett. Helst mer. Det var i oldtiden (og blant muslimer) at kvinner ikke får respekt. De som kjemper for likestilling i alt (i ting som ikke bør være noe likestilling) får mindre respekt av meg. Vil de har frihet så ikke få barn! Så har dere den friheten dere trenger! Er du mor så VÆR EI MOR! Ikke en far! Barna har nok med en far, men trenger ei mor også.

Du har vel ikke særlig respekt for noen andre enn deg selv uansett, så det er ikke et stort tap :P 

• Liker 34
Gjest Sjørøveren
Skrevet
9 minutter siden, KodakPorta skrev:

At hun vil ha tilbake vikingen og muligheten til å være smart og vakker er helt greit, men andre må ha muligheten til å velge noe annet hvis de selv ønsker det. Et samfunn hvor man presses inn i uønskede roller er ikke et godt samfunn.

Presses inn i uønskede roller? Ingen tvinger ei dame til å få barn å bli mor. Men velger hun å bli det så får hun faen meg oppføre seg som ei mor også.

Gjest Sjørøveren
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har vel ikke særlig respekt for noen andre enn deg selv uansett, så det er ikke et stort tap :P 

Jo det skal jeg love deg at jeg har. Men det er visse jeg ikke har respekt for. 

Skrevet
1 minutt siden, Sjørøveren skrev:

Jo det skal jeg love deg at jeg har. Men det er visse jeg ikke har respekt for. 

Ja det kommer tydelig frem i alle innleggene dine på KG. All banningen, skrikingen og kallenavnene er et tegn på respekt så klart :fnise:

• Liker 9
Skrevet

Hehe. Sliter med å ta oppgulp fra den kanten seriøst.

• Liker 12
Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Venstresidens likestillingskamp er uansett død, siden man kan endre kjønn som man vil. Hvordan kan det være kjønnskvotering hvis man kan bytte over til riktig kjønn med et tastetrykk.

Endret av Herr Heftig
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet
1 minutt siden, toothfairy skrev:

Hehe. Sliter med å ta oppgulp fra den kanten seriøst.

Jeg og :P

Gjest KodakPorta
Skrevet

Presses inn i uønskede roller? Ingen tvinger ei dame til å få barn å bli mor. Men velger hun å bli det så får hun faen meg oppføre seg som ei mor også.

Noen føler nok på presset om å få barn og familie. Typ "skal du ikke finne deg en mann snart". Selvfølgelig må man ta ansvar for barnet når man velger å bli foreldre. Poenget mitt var mer at menn skal slippe å være vikinger hvis de ønsker det og kvinner skal slippe å være "vakre" hvis de ønsker det, man blir ikke et "intetkjønn" av den grunn.

Gjest Sjørøveren
Skrevet

Så klart ble likestillings gale kvinner irritert. Bli menn dere, men la vi som tenner på kvinner, femininitet og de som oppfører seg som kvinner få velge de kvinnene uten dere andre blir sure, lei dere og sjalu og komme med hevn. Er så lei det også. Jeg kommer aldri til å godta ei kvinne som velger å jobbe fremfor å være mor og hjemme med barnet sitt når det er spedbarn og trenger moren sin mest. Da må dere slutte å mase om at et barn trenger moren sin de første åra også da. Når dere ikke er hjemme med de uansett. Altså nå må dere bestemme dere!

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det kommer tydelig frem i alle innleggene dine på KG. All banningen, skrikingen og kallenavnene er et tegn på respekt så klart :fnise:

Hva er galt med banningen? Sorry, men er bare sånn jeg skriver/prater. Hva i pokker vet du om at jeg skriker? Kan du høre meg? Jeg skriver her på kg skjønner du. Skriker ikke.

Gjest Sjørøveren
Skrevet
5 minutter siden, KodakPorta skrev:

Noen føler nok på presset om å få barn og familie. Typ "skal du ikke finne deg en mann snart". Selvfølgelig må man ta ansvar for barnet når man velger å bli foreldre. Poenget mitt var mer at menn skal slippe å være vikinger hvis de ønsker det og kvinner skal slippe å være "vakre" hvis de ønsker det, man blir ikke et "intetkjønn" av den grunn.

Folk må være sterke nok til å ikke føle seg presset til å få barn og familie. Slutte å gjøre det alle andre gjør.

Skrevet

Hva er galt med banningen? Sorry, men er bare sånn jeg skriver/prater. Hva i pokker vet du om at jeg skriker? Kan du høre meg? Jeg skriver her på kg skjønner du. Skriker ikke.

Når man skriver hele ord i caps lock er det for å indikere at man hever stemmen. Dette gjør du veldig ofte som du sikkert vet ;)  

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Hva er galt med banningen? Sorry, men er bare sånn jeg skriver/prater.

Det gjør at du fremstår som en mindre intelligent person. 

Anonymkode: 65314...6a3

• Liker 8
Skrevet

:popcorn:

Anonymkode: 33dab...c2b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...