Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har handlet inn mer enn nok gaver til døtrene mine, men er bare halvveis til sønnen min på 8 år.  Han har ingen interesser, føles det som, så det svært lite å ta tak i.  Han like å lese, men det blir jo alt for mye med en bok hver dag.  Han er også glad i dataspill, og ønsker seg noe effekter derfra, men det er ikke så mye billig å få tak i.  Han er absolutt ikke interessert i noen form for sport.  Lego synes han er OK, men ønsker seg ikke noe mere.  Han like å tegne, men vi har så utrolig mye tegnesaker, så har egentlig ikke lyst til å kjøpe mer av det.

Så hva skal jeg fylle adventskalenderen med?  Jeg kan jo alltids fylle den med godteri, men jeg tenker det kan bli litt rart når søstrene får ting hver dag, dessuten har han allerede fått to sjokoladekalendere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruktbokbutikk der de også selger tegneserier kan kanskje by på aktuelle kalendergaver? Lommelykt, rubiks kube, blinkende refleksband, julekrus m porsjonskakaopose, jeg pleier gi ungene litt julepynt til rommet sitt, bokmerke, og så de litt halvpopulære klassikerne truser og sokker.   Enklere til jenter, ja...  

Skrevet

Ikke alt som er billig da men ting som likevel trengs kan jo legges i kalenderen, sånn som Votter, lue, strømper, ragger, bokser.. kanskje med litt julemotiv? Det er vel vanlig med slikt en trenger i kalenderen når man blir litt eldre. 

Liker han å tegne så kan du jo kjøpe kullstifter på søstrene greenes, er ikke så dyrt. Der har de jo også små lerreter og diverse andre ting som er kjekke innen tegning og maling og sånn ellers. 

Har du Tiger i nærheten så kan du jo se der også om du finner noe å legge i kalender. De har også forskjellige tegnesaker der, morsomme visk i forskjellige varianter. 

Skrevet

Min gutt på 12ønsker seg en tier i kalender i ny og ne, for han sparer til diverse gamingting..

Anonymkode: da20a...76a

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke nok når han alt har to adventskalendere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...