AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Er det slik at alle kan se hvilke grupper jeg er med i på facebook så lenge gruppene ikke er hemmelig? Dette er ikke noe jeg selv kan styre annet enn å melde meg ut av grupper jeg ikke vil at andre skal vite at jeg er i? Hvis man er i en jobbsøkersituasjon bør man melde seg ut av grupper som kan virke negativt ved en ansettelse f.eks. helseproblemgrupper? Anonymkode: 51d36...bea
Gjest chisandra Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Alle kan se hvem som er medlem i lukkede grupper, men da skal man jo aktivt søke opp gruppene. Og så har jeg opplevd at forslag om grupper kommer opp hos meg, og da vil det ofte stå at vennene mine er medlemmer. Men, stort sett så går dette greit uten at noen får greie på det, men idiotsikkert er det jo ikke - som alt annet på facebook
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. november 2016 #3 Skrevet 22. november 2016 Det er kun hemmelige grupper som ikke vil vises. Bare offentlige vil vises på din profil, men om du søker etter medlemmer i en lukket gruppe vil det komme opp hvem som er medlem, men kommentarer vil ikke komme frem Så du er kun trygg i hemmelige grupper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå