Gå til innhold

Røde nupper i kinn, ikke kviser, men hva?!? Bilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den siste måneden fått noen røde plupper eller nupper, stort sett på kinnbena, og litt nedover mot kjeven. Det er ikke mye, men likevel irriterende. Jeg er ganske sikkert at det ikke er kviser, for når jeg klemmer på det gjør det veldig vondt, ikke sånn kvise-vondt, mer sånn "au, nei, dette må jeg ikke klemme på"-vondt. Og det kommer ingenting ut, det blir bare små sår. Det klør litt også. Jeg har hatt en teori om at det kan være kulden som gjør det slik, men jeg vet ikke.. ikke bruker jeg noe særlig med ansiktsprodukter eller stort mye sminke heller.. noen råd?IMG_0426.JPG  IMG_0426.JPG

IMG_0423.JPG

Anonymkode: 0d1cd...67c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er nok kulden. Huden kan bli tørr og litt ru på vinterstid. Hvis det klør veldig kan det jo være allergi?

Anonymkode: 7a2ff...900

Skrevet

Jeg har samme problem, og får det kun i kinnene. Opplevde også at de verken så ut som kviser eller at de kunne klemmes på. Var mer som at huden var ruglete. Gikk til hudlege og ble satt på antibiotikakur. I tillegg bruker jeg en god fuktighetskrem jeg fikk anbefalt, så nå har det bedret seg kraftig. Får det alltid på høst- og vinterstid. 

Anonymkode: 18bb9...5b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...