Anonym2467 Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Hei, andre som har denne str og kan hjelpe meg med hvor man får kjøpt bh? Har vært hos både change og triumph men de har som regel ikke 65, og har de er det som regel noen få stygge kjerring bh'er(beklager uttrykket).
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Jeg foreslår at du prøver undertøysbutikken i Trekanten senter i Asker. Husker ikke hva den heter for noe i farten, men den skal ligge i første eller andre etasje... Eller så kan du prøve 'Next to Nothing' i Sandvika Storsenter. Der har de store størrelser. Eller undertøysforretninger som har spesialisert seg på å selge kun bh-er, strømper og slikt. Det finnes noen av dem i Oslo også, kanskje inne på OsloCity? Eller i Bogstadveien. Anonymkode: 6d5fc...0e4
Kala Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Jeg bruker enten 65f, eller 60g. kjøper bhene mine på change. da jeg var der sist i sommer var det godt utvalg. Og ikke kjerring. Var på change på triaden lørenskog, tror det het det, hvertfall et stort kjøpesenter der 😊 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #4 Skrevet 22. november 2016 Jeg bruker 65j og bruker kun undertøy fra Freya. Har kjøpt på LaLina i Oslo. Men etter at jeg ble målt og fant størrelsen min så kjøper jeg også på nett. Mye lekkert! Anonymkode: 9bb35...96c
Anonym2467 Skrevet 22. november 2016 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2016 Takk for svar ☺️ Har som sagt vært på change og triumph og der hadde de ingenting i min str.. virker veldig vanskelig å finne i str 65, de har mye i 70 men ikke 65. Skal sjekke ut Freya på nett, men synes de varierer mye størrelsene på nett og da blir de mye bomkjøp! Synes virkelig at hm og andre billigkjeder kan få inn i slike størrelser, jeg vil også gjerne kunne kjøpe en bh til 150,- og ikke måtte betale 6-700,- Er da vel ikke så uvanlig å være tynn og ha store pupper?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå