lady90 Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Vi holder på å bygge bad og løsningen blir omtrent slik: http://i957.photobucket.com/albums/ae60/fleur78/bad_zpsbzvuwtx8.jpg Det er jo ikke et gigantbad, og vi sliter med hvor vi kan legge fra oss klær som skal brukes dagen etterpå? Barna pleier å legge fram klærne sine på badegulvet slik det er idag, men skulle gjerne hatt plass til et sted å ha klær. Noen tips? Den runde saken er vasken og den lille firkanten til venstre før døra er et høyskap. Badekaret skal forresten bygges inn slik at det ikke blir 20 cm åpent nederst slik som på bildet
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Hva med en sittebenk? På veggen der med toalettet. eventuelt flytte høyskapet bort på den veggen og ha en sittebenk vis a vis servanten. Anonymkode: 0eed3...8e3
lady90 Skrevet 21. november 2016 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med en sittebenk? På veggen der med toalettet. eventuelt flytte høyskapet bort på den veggen og ha en sittebenk vis a vis servanten. Anonymkode: 0eed3...8e3 Ja har tenkt på benk. Men det er ikke plass ved servanten. Veggen ved toalettet går det muligens men blir ikke kjempegod plass
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #5 Skrevet 21. november 2016 Tenkte på der som høyskapet er plassert på tegningen nå. De minste sittebenkene er vel 60cm brede. Ellers må du bare beholde høyskapet som det står, og montere en hylle eller noen solide kroker som du kan henge klær på. Anonymkode: 0eed3...8e3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #6 Skrevet 21. november 2016 Jeg har en benk til sånne klær. Ikea har mange fine. Her endte jeg opp med lack Tvbenk.. (Hadde den først som tvbenk til jeg fant rett tvbenk, kriseløsning). Funker fint. Den er lett og billig. Så kan flytte på den, og den kan bli våt.. Anonymkode: 6372d...8c7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #7 Skrevet 21. november 2016 Da jeg var lita hadde vi klessnorer over badekaret, og der la vi klærne vi skulle bruke neste morgen. Det kan også være en god løsning med kroker på veggen eller over døra. En tredje løsning er å heller legge fram klærne på soverommet. Anonymkode: 6facb...548
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #8 Skrevet 21. november 2016 Skosittebenker fra Skeidar eller Bohus med skai sete og hyller under er helt ypperilge til å ha på badet. Ellers bør du være forsiktig med oppbevaring av klær på et bad der det dusjes, og eventuelt tørkes klær. Klærne/tekstiler i ull og bomull vil tiltrekke seg fuktighet og dermed ikke være like gode som isolasjon mot særlig kulde ute. Anonymkode: 3c16a...e09
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #9 Skrevet 22. november 2016 Foss Bad har sittebenk i skikkelige materialer. Anonymkode: 0eed3...8e3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #10 Skrevet 22. november 2016 Går døra innover i badet? I så fall ville jeg hatt knagger på veggen mellom døra og toalettet og i tillegg sånne knagger du får på ikea som du henger over på dørbladet. Rene klær som letes frem dagen før bør hver enkelt ha på sitt på rom i så fall. Anonymkode: 84248...cfb
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #11 Skrevet 22. november 2016 På en stol eller kommode på soverommet? Anonymkode: 2451c...aff 1
:-) anna Skrevet 24. november 2016 #12 Skrevet 24. november 2016 Henge på kanten på badekaret, eller evt sånne kroker til å henge på døra. Det går også an å kjøpe en pen og litt solid skittentøyskurv som man kan legge klær på.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #13 Skrevet 24. november 2016 Da jeg bodde hjemme hadde vi skittentøysdunk med lokk som vi la klærne oppå om kvelden. Her jeg bor nå henger jeg klærne på knagger, slike som henges over døra, eller eventuelt legger dem klare på rommet mitt og tar de med når jeg går på badet om morgenen. Håper egentlig på å finne en bedre løsning der jeg kan putte "klær som er brukt men ikke trenger vask", altså et skap eller noe slikt, for det blir jo fort noen plagg det Anonymkode: c7261...51e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå