GÃ¥ til innhold

Der ble jeg blokka gett.😂

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For at jeg sa meningen min om Aleo Vera Drikke.

Som ble bekreftet at det kan gi leverskader.

Det ble visst ikke godt mottatt å si hva man mener om disse som promoterer dette Aloe Vera drikken på sine blogger og instagram.

Ble blokkert på begge stedene.

Var forhandler selv en stund og.  Frem til jeg så hva som ligger bak konseptet. Sånn derre Gå Over Lik for å tjene penger.  Driter i om noen får fysiske problem av produktet. 

Det siste kapitlet er skrevet med irritasjon. 

Derfor kuttet jeg ut som forhandler. Jeg skal jaggu ikke være med på å ødelegge helsen. I stedet for å gjøre den bedre. Det har jeg rett å slett ikke samvittighet til.

Hva mener du? Synes du det er kynisk at folk ikke tar slikt til seg?

Endret av Timaras
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det er kynisk, men andre mennesker tar først og fremst vare på sine egne liv og ikke andres liv. Tenk så mye usunne og potensielt avhengighetsskapende ting som folk tjener penger på å selge hver dag rundt om i verden.. 

Det er bra du sier fra, også på dette forumet for å advare andre, men du kan ikke forvente at selgerne vil høre. ;)

• Liker 1
Gjest Sugemerke
Skrevet (endret)

Oj, du bør sjekke hvilke eksperter som har påvist leverskader og hvordan de har gjort det. :ler:

Jeg synes det er tåpelig å drikke Aloe Vera, men de ekspertene og den forskningen er enda mer tåpelig. Jeg gleder meg faktisk til det kommer skikkelig forskning på dette.

Endret av Sugemerke
Skrevet (endret)
15 minutter siden, blæddi skrev:

Jo, det er kynisk, men andre mennesker tar først og fremst vare på sine egne liv og ikke andres liv. Tenk så mye usunne og potensielt avhengighetsskapende ting som folk tjener penger på å selge hver dag rundt om i verden.. 

Det er bra du sier fra, også på dette forumet for å advare andre, men du kan ikke forvente at selgerne vil høre. ;)

Jeg forventer ingen ting. Vil folk ødelegge sitt liv.  Kjør i veg. Bare ikke ødelegge mitt lic, eller syt til meg. 😊

Endret av Timaras
Skrevet
10 minutter siden, Sugemerke skrev:

Oj, du bør sjekke hvilke eksperter som har påvist leverskader og hvordan de har gjort det. :ler:

Jeg synes det er tåpelig å drikke Aloe Vera, men de ekspertene og den forskningen er enda mer tåpelig. Jeg gleder meg faktisk til det kommer skikkelig forskning på dette.

Det var flere linker på flere sider. Jeg la ved kun 1 her

Så da får hver enkelt fortsette å ødelegge livene sine som det passer dem selv

Bare ikke prakke det på meg. 😅

Gjest Sugemerke
Skrevet
3 minutter siden, Timaras skrev:

Møkkasiteringstull!

3 minutter siden, Timaras skrev:

Skrevet
Akkurat nå, Sugemerke skrev:

Møkkasiteringstull!

Hahahaha. 

Gjest Sugemerke
Skrevet

Da kan du kanskje linke til en forskningsartikkel som viser til forskning med et godt utvalg, noen som har valgt en metode som viser endringer over tid, noen som kan vise til at de ikke er kjøpt og betalt av noen (dette er spesielt viktig) og det skader faktisk ikke at de har fått trykket noe i en anerkjent tidsskrift. For jeg sliter faktisk med å finne noe slikt. Spesielt den biten med å ikke være kjøpt og betalt av enten den ene eller andre siden eller å ha et stort nok utvalg. Og endringer over tid. For meg holder det ærlig talt ikke å ta en blodprøve før og etter en slurk Aloe Vera. 

Skrevet

Men hvem i helvete er så hjernedøde at de drikker Aloe Vera fordi det er "sunt"? Bare på smaken kan man jo merke at det er masse tilsetningsstoffer.

Selv elsker jeg Aloe Vera drikke. Drikker det dog bare på sommeren pga. sommerfølelsr, men aldri drukket det fordi det er sunt

Skrevet

Forever living var ikke med i denne testen og når mange millioner har drukket aloe vera fra forever living i over 40 år så er det rart at det ikke har kommet opp noe før. Grunnen til at folk blir syke av den fra butikken er fordi hele planten brukes. Barken på aloe vera planten inneholder et stoff som heter aloin, før i tiden ble det brukt som brekkmiddel for å å gravide til å abortere. 

Forever living bruker kun kjøttet fra planten, det har blitt brukt i alle tider og er ikke farlig. Jeg selv har gode verdier, selv om jeg drikker aloe vera fra forever living, den fra butikken kan man kjenne at er 90% vann og resten er litt aloe vera mos og tilsetninger. 

Anonymkode: c3c8e...dde

Skrevet (endret)
15 minutter siden, Sugemerke skrev:

Da kan du kanskje linke til en forskningsartikkel som viser til forskning med et godt utvalg, noen som har valgt en metode som viser endringer over tid, noen som kan vise til at de ikke er kjøpt og betalt av noen (dette er spesielt viktig) og det skader faktisk ikke at de har fått trykket noe i en anerkjent tidsskrift. For jeg sliter faktisk med å finne noe slikt. Spesielt den biten med å ikke være kjøpt og betalt av enten den ene eller andre siden eller å ha et stort nok utvalg. Og endringer over tid. For meg holder det ærlig talt ikke å ta en blodprøve før og etter en slurk Aloe Vera. 

Tv2 hadde blandt annet en artikkel. Søk på den. 

SÃ¥ fant jeg denne.

Og denne

Endret av Timaras
Skrevet
5 minutter siden, Spiteful skrev:

Men hvem i helvete er så hjernedøde at de drikker Aloe Vera fordi det er "sunt"? Bare på smaken kan man jo merke at det er masse tilsetningsstoffer.

Selv elsker jeg Aloe Vera drikke. Drikker det dog bare på sommeren pga. sommerfølelsr, men aldri drukket det fordi det er sunt

De som lar seg lure gjør sikkert det.

Skrevet

Å så de blokkerte et troll? Merkelig.

Aloe vera skader slett ikke leveren, dette er bare tull. Her har vi enda et eksempel på vendetta mot et helt ufarlig og naturlig produkt, kanskje fordi det konkurrerer mot noen legemidler? Det skal være bra for fordøyelsen (har ikke prøvd det selv) og jeg vet det virker veldig godt på brannsår og solbrenthet.

"Omsetningen har økt fra 8 millioner kroner i fjor til minst 18 millioner kroner i år" står det i artikkelen. Gjør vel vondt i lomma til farmasien dette...

Tror jeg må kjøpe en sånn drikk ass, hvis det finnes uten sukker og tilsetningsstoffer da :tongue:

Anonymkode: b8464...d47

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Aloe vera skader slett ikke leveren, dette er bare tull. Her har vi enda et eksempel på vendetta mot et helt ufarlig og naturlig produkt, kanskje fordi det konkurrerer mot noen legemidler? Det skal være bra for fordøyelsen (har ikke prøvd det selv) og jeg vet det virker veldig godt på brannsår og solbrenthet.

"Omsetningen har økt fra 8 millioner kroner i fjor til minst 18 millioner kroner i år" står det i artikkelen. Gjør vel vondt i lomma til farmasien dette...

Tror jeg må kjøpe en sånn drikk ass, hvis det finnes uten sukker og tilsetningsstoffer da :tongue:

Legger til at man skal bruke gelèen inni bladene, ikke hele planten.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Les her

Skrevet

Mye av den man får på butikken er skadelig på grunn av måten den er fremstilt på. Men feks den fra forever living har vært forsket på så mye og den blir konstant testet. Alle varesortiment blir testet for å forsikre seg om at det ikke er spir i produktene av barken eller andre uønskede stoff. :) 

Anonymkode: c3c8e...dde

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legger til at man skal bruke gelèen inni bladene, ikke hele planten.

Til utvortes bruk. Er planten fin. Det har jeg prøvd 1 gang. Jeg har ikke noe tro på Aleo Vera i det heletatt. Det er andre rene produkter fra apoteket som er like bra.

Endret av Timaras
Skrevet
1 minutt siden, Timaras skrev:

Les her

Dette er Forever Livings kur, ikke en ren aloe vera drikk:

"Dietten, som koster over 1300 kroner, består av aloe vera, to kosttilskudd-pakninger og en shake."

Skrevet

Smakte på det en gang, turte ikke drikke mye for det smakte noe helt grusomt. :kvalm:

Anonymkode: d5c21...e1d

• Liker 1
Skrevet

Dette er Forever Livings kur, ikke en ren aloe vera drikk:

"Dietten, som koster over 1300 kroner, består av aloe vera, to kosttilskudd-pakninger og en shake."

Der er med 2 flasker alvera drikke i den kuren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...