AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Han står utenfor ytterdøra mi hver morgen. Som om han venter på meg. Han sier aldri noe, men iakttar meg med konsentrerte øyne. Her om dagen, da jeg var på vei mot butikken, kom han syklende. Bråbremset i det han fikk øye på meg, og bare sto der og stirret på meg. Jeg ble helt målløs, forsøkte å smile, men fikk ingen respons. Etter det som føltes som minutter klarte jeg å få meg til å gå forbi han. Han snudde seg etter meg mens jeg gikk innover parkeringsplassen og mot butikken. Kan han være interessert? Jeg vet også at kona hans er sjalu på meg. Det har hun alltid vært. Hver gang vi treffes, i byen eller på senteret, skuler hun mot meg. Hva har jeg gjort henne? Kan noen svare meg? Hvorfor er han så interessert i meg? Og er det hans fetter som jeg en gang så klatre oppover takrenna på nabohuset? De ligner i hvertfall.. samme nese, øyne og hårfarge. Hva vil de meg? Jeg lurer også på hvem som eier katten som streifer rundt i nabolaget. Den grå med hvite striper. Jeg ser aldri at den går hjem noe sted. Den bare vandrer frem og tilbake i gatene. Kan den være tante Karis? Jeg blir sprø! Håper noen kan hjelpe meg å rede ut dette. At folk skal være så utrolig vanskelig å lese om dagen. Hvorfor er det ikke lenger slik det var før i tiden, at man kunne stole på naboene sine? Da kunne man la døren stå ulåst uten å være redd! Anonymkode: 11840...7a7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Jeg husker nemlig at tante Kari hadde en katt akkurat make. Men den ville jo vært hundgammel nå. Hvor lenge lever en katt? Kanskje er det kattens sjel som vandrer rundt i nabolaget. Den stryker seg ofte på leggene mine, og mjauer til meg når den ser meg. Anonymkode: 11840...7a7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Sjelen til katten til tante Kari er inni mannen som stirrer på deg. Anonymkode: fb443...dc5 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjelen til katten til tante Kari er inni mannen som stirrer på deg. Anonymkode: fb443...dc5 Jeg føler at katten som går rundt i nabolaget har sjelen til Tinkerbell, tante Karis katt som jeg husker fra barndommen. Men mannen som jeg bruker å treffe på i hagen og rundt forbi i byen kjenner jeg en annen energi fra. Jeg lurer bare på hvorfor han er så sykelig opptatt av meg? Anonymkode: 11840...7a7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #6 Skrevet 21. november 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler at katten som går rundt i nabolaget har sjelen til Tinkerbell, tante Karis katt som jeg husker fra barndommen. Men mannen som jeg bruker å treffe på i hagen og rundt forbi i byen kjenner jeg en annen energi fra. Jeg lurer bare på hvorfor han er så sykelig opptatt av meg? Anonymkode: 11840...7a7 Du føler feil. Katten er inni mannen. Det er derfor han er så opptatt av deg. Du lukter litt som en mus. Katten som går rundt i nabolaget har sjelen til en hund inni seg. Anonymkode: fb443...dc5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #7 Skrevet 21. november 2016 Oi da! Kanskje noe å snakke med psykologen din om? Anonymkode: 973d8...7e5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #9 Skrevet 22. november 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Oi da! Kanskje noe å snakke med psykologen din om? Anonymkode: 973d8...7e5 Hva mener du? Skal vi som ikke er A4 la oss fikses av hodedoktorer nå?! Skal vi rettes på bare fordi vi avviker litt fra normalen?! Anonymkode: 11840...7a7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #10 Skrevet 22. november 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Du føler feil. Katten er inni mannen. Det er derfor han er så opptatt av deg. Du lukter litt som en mus. Katten som går rundt i nabolaget har sjelen til en hund inni seg. Anonymkode: fb443...dc5 Prøver du å fortelle meg at jeg ikke dusjer ofte nok? Jeg dusjer hver torsdag og det holder i lange baner! Klutvask tar jeg hver morgen og kveld, og jeg passer alltid på å ta på meg rene truser og sokker. Mobbing er det du driver med! Anonymkode: 11840...7a7
Gjest Jessica Skrevet 22. november 2016 #11 Skrevet 22. november 2016 Hva er det som foregår på denne tråden ?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #12 Skrevet 22. november 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøver du å fortelle meg at jeg ikke dusjer ofte nok? Jeg dusjer hver torsdag og det holder i lange baner! Klutvask tar jeg hver morgen og kveld, og jeg passer alltid på å ta på meg rene truser og sokker. Mobbing er det du driver med! Anonymkode: 11840...7a7 Prøver å si du ikke dusjer ofte nok? Hvor har du det fra? Katten i mannen synes du lukter litt som en mus. Hva har det med dusjing å gjøre? Begynner mennesker å lukte som mus om de ikke dusjer? Anonymkode: fb443...dc5
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #13 Skrevet 22. november 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøver å si du ikke dusjer ofte nok? Hvor har du det fra? Katten i mannen synes du lukter litt som en mus. Hva har det med dusjing å gjøre? Begynner mennesker å lukte som mus om de ikke dusjer? Anonymkode: fb443...dc5 Om jeg lukter noe så måtte det være kråke! Kråka er nemlig mitt åndedyr. Men mus?! Ikke i nærheten en gang. Anonymkode: 11840...7a7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #14 Skrevet 22. november 2016 21 timer siden, CaramelDevil skrev: Drugs are bad, mmmmmkaaay? Hva er det du insinuerer? At jeg er narkoman? Kan ikke jeg få opprette en tråd her på forumet uten å bli dømt nord og ned?! Anonymkode: 11840...7a7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #15 Skrevet 22. november 2016 Det store spørsmålet er om du noen gang har observert katten og mannen samtidig? Det er nemlig ikke mulig for de er samme sjel. Anonymkode: 6c355...a83
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #16 Skrevet 22. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det store spørsmålet er om du noen gang har observert katten og mannen samtidig? Det er nemlig ikke mulig for de er samme sjel. Anonymkode: 6c355...a83 Men hva med mannen som drev å klatret i naboens takrenne, er det fetteren hans? Kan han ha klatret opp takrenna for å få bedre utsikt over meg og huset mitt? Hvorfor er de så interesserte i meg, tro? Anonymkode: 11840...7a7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #17 Skrevet 22. november 2016 Nei, det er ikke fetteren. Det er CIA på utkikk etter katten. De har fått nyss i uforklarlige hendelser i Norge. Veldig sterke signaler via satellittovervåkning på kraftige elektriske strømninger. Dette kan sees i sammenheng med transformasjonen mann-katt. Anonymkode: 6c355...a83 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #18 Skrevet 22. november 2016 Er dette en trolletråd eller en psykisk syk person som poster? Anonymkode: 8ac5c...6b6
Gjest Timaras Skrevet 22. november 2016 #19 Skrevet 22. november 2016 Canal Digital sitt nye spørreprogram til Tv2 dette. Eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå