Gå til innhold

Tonic etter rens


Murf

Anbefalte innlegg

Jeg tilstår!

Jeg er elendig på å rense huden min!

Har skaffet meg et godt renseskum, men damen sa at jeg måtte kjøpe en tonic og. Var litt smått med cash akkurat da, så det ble utsatt, men kom i ettertid på, hvorfor tonic?

tilføre fuktighet?

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får mindre blank ut og mindre porer av å bruke tonic, eller ansikstvann som det heter på norsk. Kan virkelig anbefale Clinique extra-mild lotion (ikke spør meg hvorfor den heter det). Den er svakt eksfolierende, samtidig som den er uten alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Tonic bruker jeg ALDRI! Huden blir stram og rød, er for sterkt for min hud i allefall... (har heller ikke spes sart hud eller tørr hud..)

Vann eller rensemelk og fuktighetskrem holder for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så grunnen til å bruke ansiktsvann7tonic er å tørke ut huden? synes det funket greit med renseskum og så krem for meg, men lurte på om jeg hadde gått glipp av noe når jeg ikke brukte ansiktsvann i tillegg.

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei...ansiktsvann skal IKKE tørke ut huden. Huden min blir mye klarere og jevnere når jeg bruker ansiktsvann. Men den største gevinsten synes jeg er matt hud hele dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den skal basically fjerne døde hudceller og rester av makeup og rensen. Mange hudpleiere mener at toner er unødvendig, men personlig klarer jeg meg ikke uten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tonic har som hoved oppgave å lukke porene etter rensemelken. Også tar den bort evnt. rester. Pass på at den ikke inneholder alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med alcohol i tonic avhenger av hvilken hudtype en har. Har du tørr hud, så er skal den være uten alcohol!

Jeg liker å bruke ansiktsvann, siden det fjerner evt. makeup rester og virker forfriskende og eksfolierende. Huden min er blitt mye bedre etter at jeg begynte å bruke dette produktet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Hvis du bruker bra renseprodukter, er ikke tonic essensielt. Men mange synes det gir ekstra velvære. Selv bruker jeg stort sett ikke tonic, men har en beroligenede tonic med rose stående, sånn i alle tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...