Dr. A. Kula Skrevet 8. desember 2016 #21 Del Skrevet 8. desember 2016 32 minutter siden, pika skrev: Teit runde! Forklaring utbedes. Ellers enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pika Skrevet 8. desember 2016 #22 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Forklaring utbedes. Ellers enig Aguero-kaptein og 13! poeng under snitt Endret 8. desember 2016 av pika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 12. desember 2016 #23 Del Skrevet 12. desember 2016 Klarte så vidt over snittet i GW15, og klarte nesten maksimalisere poengene ut i fra tilgjengelig spillematriell. Fornøyd med å velge rett målvakt, en av de få med CS denne runden. Bommet litt på kaptein, men var nest beste, så ikke misfornøyd. Ligger nå utenfor Cup-kvalifiserte, så trenger 2 gode runder i GW16 (som har frist i morgen!) og GW17. Hvordan gikk det med dere: @pika, @EpleDrue, @incognita, @Sphere, @minister-mio og @cmd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 12. desember 2016 #24 Del Skrevet 12. desember 2016 2 historisk dårlige runder nå. Siste runde idiotisk da jeg gikk bort fra vanlig praksis med å gjøre endringer kvelden før. Jepp, jeg bommet på deadline. Så til denne runden gjorde jeg endringer som sikret meg minuspoeng allerede før avspark. Ikke første gang denne sesongen dessverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmd Skrevet 12. desember 2016 #25 Del Skrevet 12. desember 2016 under gjennomsnitt denne gangen... fikk 40.. dårlige greier.... satser på neste runde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pika Skrevet 13. desember 2016 #26 Del Skrevet 13. desember 2016 Under snitt - 42 poeng! To sykt dårlig runder - deprimerende! Hadde jeg ikke gått inn her nå hadde jeg ikke hatt den minste anelse om at det er deadline i dag! Så takk @Dr. A. Kula for at du påpekte det!!! (Jeg må bare ikke glemme det igjen ). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmd Skrevet 15. desember 2016 #27 Del Skrevet 15. desember 2016 @pika @Dr. A. Kula @incognita @Sphere @minister-mio @EpleDrue hvordan gikk runden? Jeg fikk 61 poeng. Med Zlatan som kapteing og 3 forsvarspillere som ga total 24 poeng ble det en god runde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pylixe Skrevet 15. desember 2016 #28 Del Skrevet 15. desember 2016 Slenger meg på, jeg. Ble endelig ganske fornøyd denne runden. Lallana som kaptein. Tilsammen ble det 102 poeng Lallana med 38, Zlatan med 11, Eriksen med 19 og Walker med 11. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 15. desember 2016 #29 Del Skrevet 15. desember 2016 Sanket poeng over snittet, bare 3 bak deg, @cmd, men veldig misfornøyd med å bruke trippel captain chips på Vardy denne runden. Helt bortkastet. Fikk meg dog innenfor Cup kvalifiserte, men trenger en god nesterunde for å være sikker. Gratulerer med god runde @Pylixe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmd Skrevet 15. desember 2016 #30 Del Skrevet 15. desember 2016 @Pylixe wow.. bra runde av deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 17. desember 2016 #31 Del Skrevet 17. desember 2016 Snart frist for for endringer før GW17. Dette er siste runde før Cup eventyret starter, så er du blant de ca 2 millioner beste etter denne runden, får du være.med på Cup. Jeg ligger innenfor før runden, men ligger utsatt.til. Krysser.fingre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmd Skrevet 20. desember 2016 #32 Del Skrevet 20. desember 2016 hei folkens jeg fikk 74 poeng i denne runden. Ztatan som kaptein og Negredo ga meg mye poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 20. desember 2016 #33 Del Skrevet 20. desember 2016 (endret) Du om det. Jeg gikk på en smaell. Hadde Vardy som kaptein, og det var jo ingen suksess. Rødt kort etter ca 25 min. -4 poeng som kaptein. Vurderte før runden om jeg skulle bruke fritt bytte "chip", men gjorde det ikke. Resulterte i poengfangst langt under snittet og diskvalifisert for Cup som begynner neste runde. Noe som var et delmål. Endret 20. desember 2016 av Dr. A. Kula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmd Skrevet 29. desember 2016 #34 Del Skrevet 29. desember 2016 Enda en ny runde med gode poengsum. jeg fikk totalt 78 poeng, Zlatan, Hazard, Lukaku, Firminho var noen av som ga bra poeng. ny runde begynner imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pika Skrevet 29. desember 2016 #35 Del Skrevet 29. desember 2016 64 poeng her - Pedro som kaptein(egentlig vise, men Walcott spilte ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 29. desember 2016 #36 Del Skrevet 29. desember 2016 Glemte å justere på laget i julen, og poengfangsten ble deretter. Nok en runde godt under snittet, og ukvalifisert for Cupen, så ingen resulteter der heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pika Skrevet 7. januar 2017 #37 Del Skrevet 7. januar 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 7. januar 2017 #38 Del Skrevet 7. januar 2017 Hva er status da. @pika eller skulle du bare piske litt i stiller vann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pika Skrevet 7. januar 2017 #39 Del Skrevet 7. januar 2017 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Hva er status da. @pika eller skulle du bare piske litt i stiller vann? Det var nok rett og slett sutring! Skal det gå oppover må jeg nok bruke litt mer tid på det enn jeg gjør, men det er uansett kjipt da! Fortsetter det nedover er jeg snart på plass nr 1million Så er ikke helt fornøyd om dagen.. Hvordan går det med deg da @Dr. A. Kula og dere andre? @cmd @Pylixe @Sphere @incognita @EpleDrue @minister-mio 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 8. januar 2017 #40 Del Skrevet 8. januar 2017 Uhhh... etter å ha surra med laget i jula, har jeg stupt på rankingen. Jeg har også gjort såkalte strategiske utskiftninger slik en overtroisk fotballidiot selvsagt bør gjøre. Med en gang jeg satte ut en spiller på favorittlaget fant han formen, og nå klarer han ikke å stoppe med scoringer og høye poengsummer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå