madicken44 Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Hei hei første gang jeg skriver jobbsøknad. kan jeg få noen tips til hva jeg kan gjøre bedre? tusen tusen takk for hjelpen Søknad på stilling som deltidsmedarbeider til nille Hei! Jeg så stillingen deres lå ute på deres hjemmeside, og synes den så veldig spennende ut! Jeg er en utadvendt og selvstendig jente på 16 år som er ute etter akkurat en jobb som dette ved siden av skole, så jeg søker spent på denne stillingen. Det er flere grunner til at jeg vil jobbe hos dere. Først av alt tror jeg at en jobb på Nille vil gi meg flere spennende utfordringer og muligheten til å utvikle meg videre. Jeg har alltid vært interessert i salg og god kundeservice. Jeg trives godt med folk rundt meg, og ønsker å være med på å bidra til at deres kunder vil få best service som mulig. Og jeg vil gjerne være en del av et hyggelig arbeidsmiljø. Ellers kan det nevnes at jeg har godt humør, positiv, ryddig, effektiv, en utpreget stå på vilje og trives med å ha mye å gjøre. Jeg liker veldig godt å samarbeide med ande folk og har ingen problemer med å lære meg noe nytt. Det at jeg kan få opplæring og nye utfordringer gjør denne jobben spesielt interessant for meg. Jeg har fulført grunnskolen og går første året på vgs, og jeg har lyst til i å komme meg ut i arbeidslivet for å få mere erfaring ved siden av skole. Jeg har jobbet i butikk som ekstrahjelper en liten periode før, og har stått å solgt kaffe og kaker gjennom flere arrangementer gjennom sjetne frivillighetssentral. Gjennom disse jobbene har jeg lært både kundebehandling og varepåfylling. Denne stillingen virker perfekt og jeg vil gjerne bli deres nye medarbeider. Jeg kan ta med de erfaringene jeg har, og mitt engasjement for denne stillingen. Jeg kan nås på tlf ********eller mail *********hvis dere lurer på noe. Og kommer gjerne til intervju for å presentere meg ytterligere og ser fra til å høre fra dere! Med vennlig hilsen ************
dillyduzit Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Søknad på stilling som deltidsmedarbeider til Nille Hei! Jeg så stillingen deres lå ute på deres hjemmeside, og synes den så veldig spennende ut! Jeg er en utadvendt og selvstendig jente på 16 år som er ute etter akkurat en jobb som dette ved siden av skole, så jeg søker spent på denne stillingen. Hei! Ser at dere nå søker etter en deltidsmedarbeider på deres hjemmesider, og syntes den virker spennende. Jeg er en utadvendt og selvstendig jente på 16 år som nå ønsker en liten stilling ved siden av skolen, så jeg søker spent på stillingen dere utlyser. Det er flere grunner til at jeg vil jobbe hos dere. Først av alt tror jeg at en jobb på Nille vil gi meg flere spennende utfordringer og muligheten til å utvikle meg videre. Jeg har alltid vært interessert i salg og god kundeservice. Jeg trives godt med folk rundt meg, og ønsker å være med på å bidra til at deres kunder vil få best service som mulig. Og jeg vil gjerne være en del av et hyggelig arbeidsmiljø. Ellers kan det nevnes at jeg har godt humør, positiv, ryddig, effektiv, en utpreget stå på vilje og trives med å ha mye å gjøre. Jeg liker veldig godt å samarbeide med ande folk og har ingen problemer med å lære meg noe nytt. ( og er svært lærevillig) Det at jeg kan få opplæring og nye utfordringer gjør denne jobben spesielt interessant for meg. Jeg har fulført grunnskolen og går første året på vgs, og jeg har lyst til i å komme meg ut i arbeidslivet for å få mere erfaring ved siden av skole. Jeg har jobbet i butikk som ekstrahjelper en liten periode før, og har stått å solgt kaffe og kaker gjennom flere arrangementer gjennom sjetne frivillighetssentral. Gjennom disse jobbene har jeg lært både kundebehandling og varepåfylling. -> Dette skal på CV. Det du eventuelt kan nevne er; Jeg har tidligere erfaring fra butikk, og frivillig arbeid hvor jeg har lært både kundebehandling og varepåfylling Denne stillingen virker perfekt og jeg vil gjerne bli deres nye medarbeider. Jeg kan ta med de erfaringene jeg har, og mitt engasjement for denne stillingen. Dette er en så standar at det ikke er interessant å lese en gang, prøv heller; Denne stillingen virker som den har gode muligheter for det jeg ønsker videre, og med det vil jeg gjerne bli deres nye kollega. Jeg vil ta med meg mine erfaringer og engasjement dersom det skulle bli aktuelt Jeg kan nås på tlf ********eller mail *********hvis dere lurer på noe. Og kommer gjerne til intervju for å presentere meg ytterligere og ser fra til å høre fra dere! Mye rødt og grønt her nå, men få andre til å lese over. Jeg er ingen ekspert, men har sett over en god del søknader, hvor de fleste er prikk like som dette. Kjedelig, og går i nei bunken. Gjør den mer "spennende" fang arbeidsgiver! Også var det noe mer jeg ikke kom på nå.. kommer tilbake med det.
madicken44 Skrevet 21. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2016 Tusen tusen takk for hjelpen! dette hjalp meg mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå