rutti Skrevet 26. november 2004 #1 Skrevet 26. november 2004 Hvordan får man vekk stygge svartinger i ansiktet???
Gjest StoreSky Skrevet 26. november 2004 #5 Skrevet 26. november 2004 Kontakter "Jern-Erna" ? vel..alvorlig talt...man kan visst bruke tape rett på huden! Drar med seg noen iallefall! (men først er det lurt å åpne porene over varmt vann)
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #6 Skrevet 26. november 2004 vel..alvorlig talt...man kan visst bruke tape rett på huden! Drar med seg noen iallefall! (men først er det lurt å åpne porene over varmt vann) TAPE?? gærn eller? bruk peeling, og en god maske etterpå tilpasset huden din!
LilleBille Skrevet 26. november 2004 #7 Skrevet 26. november 2004 .. og først nå forsto jeg hva disse svartingene var...
Gjest Coolaid Skrevet 26. november 2004 #8 Skrevet 26. november 2004 Sorry, lover å være snill i fremtiden..... Med svartinger mener du sånne små svart prikker på nesen? Hva med å klemme dritten ut, slenge på en ansiktsmaske og gjøre dette noen ganger i uken.... Og ja, jeg er mann, som kommer med sånne tips. Er heller ikke homo....
Gjest StoreSky Skrevet 27. november 2004 #9 Skrevet 27. november 2004 NEI! IKKE klemme dritten ut! Det skader hudet. Tips om tape tenkte jeg var som emergency-løsning! For det funker faktisk.... Peeling renser hudens overflate, så bruk heller maske som dyprenser... Men husk å åpne porene først!!
Cata Skrevet 27. november 2004 #10 Skrevet 27. november 2004 Har du prøvd sånne strips som du fukter og legger på i 10-15 minutter og så trekker av?? Har selv prøvd Nivea sine og de får med seg ganske mye.
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #12 Skrevet 27. november 2004 Jeg fikk helt andre tanker enn svarte hudormer, når innlegget het "svartinger". Skjønte liksom ikke hva rasepolitikk hadde med kropp, helse og trening forumet Snakk om å ta feil!
Gjest gjest1 Skrevet 27. november 2004 #13 Skrevet 27. november 2004 PureZone (eller hva det nå heter) var veldig effektivt på meg.
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #14 Skrevet 28. november 2004 Åpne porene ved å holde ansiktet over varmt vann og ha en handduk over. Etterpå klemmer du de forsiktig ut uten å bruke neglene. Virker veldig effektivt og gir ingen arr.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå