Gå til innhold

Ok å spør om jeg har konkurrenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på 6 dates med en mann over 2 mnd. vi har hatt sex en gang :-)

Er det ok å spør om jeg har noen konkurrenter? vil ikke detinere oss ennå, men jeg tenker på han hele tiden og vil vite om vi er "eksklusive" uten å måtte bruke det ordet..

Anonymkode: afe95...dcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på 6 dates med en mann over 2 mnd. vi har hatt sex en gang :-)

Er det ok å spør om jeg har noen konkurrenter? vil ikke detinere oss ennå, men jeg tenker på han hele tiden og vil vite om vi er "eksklusive" uten å måtte bruke det ordet..

Jeg synes at det er greiest å bruke det ordet

Anonymkode: 766c8...313

• Liker 1
Skrevet

Hva er farlig med å fortelle at du vil være eksklusive? Hvis han ikke vil være det, forteller det mer om han og hans følelser ovenfor deg.

• Liker 2
Skrevet

Det er verre å spørre om du har konkurrenter enn om dere er eksklusive. 

Anonymkode: 52ce1...599

• Liker 4
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Da høres du veldig usikker ut. Og du får det til å høres ut som om han er en premie du må fortjene.

Skrevet

Rydde heller konkurrenter av veien, selv frykter jeg aldri andre menn da jeg ser det slik at dersom noe går galt så er det jeg som ikke har vært god nok...

Skrevet

Etter to måneder bør han vite hva han vil, så jeg hadde nok spurt på dette tidspunktet. Lykke til! 

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Snappa skrev:

Etter to måneder bør han vite hva han vil, så jeg hadde nok spurt på dette tidspunktet. Lykke til! 

Enig

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger...får "dame" meg opp og ta praten neste gang vi møtes. Ekkel følelse å ha hatt sex uten å vite hvor jeg har han/hvor vi står. 

TS

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...