TBB Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Hei Jeg lurer på hvordan jeg kan få større og rundere/strammere rumpe med trening? Kosthold? (Er klar over at det er en kombinasjon av begge). Jeg har ikke veldig liten rumpe, men ikke stor heller, den er ikke slapp, men ikke veldig stram heller, og litt rund. Er det noen som har erfaringer med å ikke ha hatt fult så stor/rund rumpe, og oppnådd bra resultat med en spesiell type trening og kosthold?Kunne dere gitt øvelser og kosthold som faktisk fungerer, og som ikke tar så aalt for lang tid heller?
TBB Skrevet 21. november 2016 Forfatter #2 Skrevet 21. november 2016 PS: Noe som ikke kreves treningsutstyr annet enn vekter.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Tren squats med vekter. Sørg for å spis nok, gjerne like etter trening. Protein, sunt fett og trege karbohydrater. Anonymkode: d1608...553
Gjest Herr Heftig Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 Rumpefasong i sunn (ikke feit eller veldig tynn) er ganske genetisk. Noen får rund rumpe, mens andre får utoverrumpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå