Gjest Kajsa-krabat Skrevet 26. november 2004 #1 Del Skrevet 26. november 2004 Gikk plutselig opp for meg at det er 40 dager siden siste mens...vanlige for meg er 28....UÆÆ... Har vi faktisk fått det til?? Vi har jo sagt at blir det så blir det...men nå er det kanskje blitt... Litt skummelt og veldig spennende. Nå har jeg ingen av de symptomene jeg hadde i første svangerskap, så jeg er jo ikke for optimistisk heller, men jeg er trøtt morgen middag og kveld, hele tiden faktisk.... så kanskjedet er symptomer det også?? Jeg vet ikke helt når jeg skal teste heller? Altså, kan jeg teste nå eller skal jeg vente litt bare for å "se"... Eller er det slik at man kan teste første dag mens uteblir? Husker ikke helt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. november 2004 #2 Del Skrevet 26. november 2004 kom igjen å test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 26. november 2004 #3 Del Skrevet 26. november 2004 Test, test, test!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelblå Skrevet 26. november 2004 #4 Del Skrevet 26. november 2004 jeg ville tesat hadde jeg vært deg :-) er du gravid vil det nok antakelig slå ut på en test nå. tvi tvi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 27. november 2004 #5 Del Skrevet 27. november 2004 har du testet nå??? spennende dette her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå