Gå til innhold

Å høre hva venninne/bekjent syns om typen min. Detaljert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt å anakket med venninne om helt andre ting og 3 ganger i samtalen gikk hun innpå hvor kjekk og deilig samboeren min er. Først at hun har hatt et crush på han siden ungdomskolen, midten av 20 årene nå. Så rodde jeg vekk. Så var det innpå hvordan kroppen hans var, ansiktspen, veltrent og deilig. Så rodde jeg unna. Så dier jeg at kanskje hun skulle slått seg sammen med svoger, nei hun hadde alltid hatt øyne for samboeren min.

Jeg ble litt satt ut og syns det er veldig merkelig å sitte slik med ei som skal gifte seg med denne fyren. Jeg og denne jenta har kun møttes et par ganger og snakket få ganger på nett. 

Hvordan hadde dere andre reagert?

Anonymkode: 9c87e...433

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hun helt uten sosiale antenner??? 

Så respektløst! 

Jeg hadde spurt rett ut hva hun mener med å si sånne ting foran meg.

Anonymkode: 00c90...abe

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er hun helt uten sosiale antenner??? 

Så respektløst! 

Jeg hadde spurt rett ut hva hun mener med å si sånne ting foran meg.

Anonymkode: 00c90...abe

Jeg prøvde å ikke legge noe i det og ut av samtalen. Syns det var veldig spesielt. Hun sa også at hun hadde pratet med han en gang han var ute med broren sin. Og da hadde hun bare hørt på han prate. Men hun sa at "man merker på oppførselen hans at han har dame for han er veldig av." 

Typen min derimot visste ikke at hun fantes før den første gangen vi møttes i sommer. Syns dette er utrolig spesielt.

Burde si noe til henne?

Skrevet

Er hun en smule tilbakesatt?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, FrøkenMånestråle skrev:

Er hun en smule tilbakesatt?

Veldig rart ja. hehe, som sagt ikke så nær venn av meg . 

Skrevet

Jeg er vant til å få komplimenter for mannen min, og kan gjerne gi om andres til venninner.

Men dette er ganske asosial synes jeg.

Anonymkode: 39da3...c38

Skrevet

Så det er ikke bare meg som reagerer her?

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er vant til å få komplimenter for mannen min, og kan gjerne gi om andres til venninner.

Men dette er ganske asosial synes jeg.

Anonymkode: 39da3...c38

Jojo, man gir jo kompliment. Men følte jeg fikk en stil om hennes avstandsforelskelse og hva hun mener om samboeren min sitt utseende, kropp, personlig. Og litt meninger om hva slags sveis han bør prøve.

Skrevet

Høres jo ut som hun er besatt av fyren.

Jeg hadde vel bare tenkt jaja, sucks for you.. han er min :icon_lol:

Ikke noe å lage noe styr av. 

• Liker 4
Skrevet
26 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Høres jo ut som hun er besatt av fyren.

Jeg hadde vel bare tenkt jaja, sucks for you.. han er min :icon_lol:

Ikke noe å lage noe styr av. 

Sånn tenker jeg og. Men tenker også at jeg bør fjerne henne fra sosiale medier. Fikk inntrykket av at hun prøvde å flørte med han ute den gangen, da hun sa at man merker at han har dame. Akkurat som om hun har prøvd å flørte. 

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Veldig rart ja. hehe, som sagt ikke så nær venn av meg . 

Jeg tror du gjør klokt i å la det forbli slik. 

Skrevet

Jeg ville vel trodd at hun prøver å bli venner med deg for å komme innpå han og få han forelsket i seg? 

Skrevet

Hun fisker etter invitasjon til trekant 😊 Et lite tupp i ræva på deg, så ligger du på gulvet og hun ligger på ham 😁

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, ViljaH skrev:

Hun fisker etter invitasjon til trekant 😊 Et lite tupp i ræva på deg, så ligger du på gulvet og hun ligger på ham 😁

Vet ikke om denne er seriøs eller ikke, men old fashion som både jeg og samboer er så liker ikke vi sånt =) 

Skrevet
18 minutter siden, *Mocca* skrev:

Jeg ville vel trodd at hun prøver å bli venner med deg for å komme innpå han og få han forelsket i seg? 

Tja, vi pratet sammen i sommer, kom godt overens. Så har vi snappet litt til og fra. Og møttes igjen nå i dag. Det er eneste, så føler ikke hun har prøvd så veldig å bli nær venninne heller.

Det er ikke første gang noen legger seg etter typen min. Men denne gangen bryr jeg meg mindre fordi hun ikke er nær venn, fordi jeg ikke føler meg truet etc.

Sist det skjedde var det bestevenninna mi og jeg følte sterkt svik fra hennes side, men aldri følt meg truet med å miste samboer til noen andre. For jeg er sikker på at han vil ha meg og ingen andre, stoler på han. 

Så tenker at denne kan jeg gi helt slipp på uten å føle noe. =)

Gjest lizard queen
Skrevet

Hadde en av venninnene mine begynt sånn hadde jeg ikke vært venn med dem lenger for å si det sånn. Helt greit å si at noen er fin, men å legge ut om hvor deilig kjæresten til noen andre er, det er bare dårlig.

Skrevet

Jøss, i all verden. Høres ut som hun mangler noen sosiale antenner. Jeg hadde blitt veldig utilpass. Tror jeg rett og slett hadde kuttet henne ut. Hadde ikke taklet å ha ei venninne som sikler på kjæresten min.

Skrevet

Veldig spesielt... hadde nok droppet å bli videre kjent med henne. Ikke fordi du skal føle deg truet, men for mangelen på respekt hun viser deg. Det er helt innafor å gi et kompliment eller to, men det der hørtes ekstremt ut.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det er ikke bare meg som reagerer her?

Nei! :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...