AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Er det bare meg som har lagt merke til at mange jenter/unge kvinner absolutt skal ha sånn teit sexy ansiktsuttrykk på absolutt alle bilder? Jeg ser det ofte hos spesielt unge bloggere, men mye hos vanlige folk også. En ting er når man f.eks. tar en selfie, men å stille med sexansikt på julekortbilde, konfirmasjonsbilde, fadderbilde fra dåp og lignende er bare teit. Flere som har lagt merke til det samme og hva tenker dere om det? Anonymkode: a73ce...61e 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 På en del blogger ja. På konfirmasjonsbilder, julekortbilder, fadderbilder fra dåp og lignende, nei. Anonymkode: c4ed1...a8c 1
super-s Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 Jeg kjenner ei som legger ut sånne bilder av seg selv hele tiden, og som klager på at det bare er kåte og useriøse menn som tar kontakt på Tinder. Lurer på hvorfor. 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #5 Skrevet 21. november 2016 Sexyback, i want your sexy back. Why r u Leavin me, ooohhh Yeah. Sexyback, tralala Sexyback, tralalala Sexyback. Den fine sangen til justin timberleik Anonymkode: b0182...0ef
herzeleid Skrevet 21. november 2016 #6 Skrevet 21. november 2016 Du er nok ikke alene om å ha lagt merke til det, og vi er nok flere som ler godt når eksempelvis Sophie Elise prøver å si noe fornuftig om "krig og fred og politikk og sånn", mens hun setter opp et intenst "pule-blikk" og sugemunn mot kameraet. 1
Gorgonzola Skrevet 21. november 2016 #7 Skrevet 21. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg som har lagt merke til at mange jenter/unge kvinner absolutt skal ha sånn teit sexy ansiktsuttrykk på absolutt alle bilder? .... Det er bare deg.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #8 Skrevet 21. november 2016 Jeg har også sett det i avisartikler, og ofte er det da et privat foto med andenebb og/ eller sexy look som er brukt i artikkelen, selv om artikkelen handler om noe trist/ tragiskt/ vondt, og det ser bare tåpelig ut... Anonymkode: 846e9...d0c 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #9 Skrevet 22. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også sett det i avisartikler, og ofte er det da et privat foto med andenebb og/ eller sexy look som er brukt i artikkelen, selv om artikkelen handler om noe trist/ tragiskt/ vondt, og det ser bare tåpelig ut... Anonymkode: 846e9...d0c Dette har jeg også lagt merke til, noen ganger er det rett og slett helt smakløst. Filter og trutmunn når det handler om dødsfall og andre alvorlige saker Anonymkode: 9c3be...75c 1
fuglekvitter__ Skrevet 22. november 2016 #10 Skrevet 22. november 2016 Nei, det har jeg ikke lagt merke til? Hm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå