Ephemera Skrevet 26. november 2004 #1 Skrevet 26. november 2004 Må bare forklare hvorfor jeg sitter her på en fredagskveld... Er på jobb Lengter hjem til samboern min og sofan og TV'n og sjokolade og potetgull og et glass rødvin... Faktisk så er vi egentlig invitert på middag til et vennepar ikveld også... Bare så dere vet det
Gjest GreenSky Skrevet 26. november 2004 #2 Skrevet 26. november 2004 Slapp av, det er ikke sånn at folk teller antall innlegg og lurer på om du ikke har noe liv. Elller.... Noen gjør faktisk det. Men hallo, kos deg på KG, du.
Ephemera Skrevet 26. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2004 Gjør det Tida går ganske fort når jeg sitter her!!
Gjest GreenSky Skrevet 26. november 2004 #4 Skrevet 26. november 2004 Ja, det er veldig greit med KG når det er stille på jobben. Jeg skulle bare søke etter noe på google til en skoleoppgave, og svare på noen mailer, men KG er som regel ikke langt unna når jeg er på nettet.
Gjest Valhalla Skrevet 26. november 2004 #5 Skrevet 26. november 2004 Jeg har grodd fast i hybelen nå før eksamen, kan ikke gå ut nå :-(
Gjest GreenSky Skrevet 26. november 2004 #6 Skrevet 26. november 2004 Jaja, det er ikke så ille. Tenk så vennlig, lyst og vakkert livet er og jentene kommer til å virke er når du returnerer tilbake.
Ephemera Skrevet 26. november 2004 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2004 Også kan du jo snikk-snakke litt med oss her inne innimellom lesinga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå