AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Er det noen som har hatt eksamen i kroppsøving som privatist, og som har fått eksamen tilrettelagt? Har selv en ok karakter fra videregående, men jeg kommer ikke inn på studiet jeg ønsker å komme inn på bla på grunn av dette faget. Jeg har virkelig ikke sjangs til å klare noen form for ballsport. Finnes det noen alternative former? Anonymkode: a55b0...50d
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som har hatt eksamen i kroppsøving som privatist, og som har fått eksamen tilrettelagt? Har selv en ok karakter fra videregående, men jeg kommer ikke inn på studiet jeg ønsker å komme inn på bla på grunn av dette faget. Jeg har virkelig ikke sjangs til å klare noen form for ballsport. Finnes det noen alternative former? Anonymkode: a55b0...50d Kontakt fylkeskommunen. Anonymkode: e8d97...77f
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Kroppsøving som privatist er jo skriftlig, med mindre dette har endret seg de siste 10 årene? Da jeg tok den var det ihvertfall en veldig enkel og grei skriftlig prøve basert på den teoretiske læreboka. Besto til en 4er uten at jeg hadde lest omtrent, så dette skal du greie bra med litt innsats. Anonymkode: 352ff...0fb
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 Kroppsøving er muntlig-praktisk nå. Du kan få tilrettelegging dersom du har en eller annen sykdom som tilsier at du ikke kan gjennomføre f.eks ballsport. Dersom du ikke har dette vil du heller ikke få tilrettelegging, men den beste karakteren blir stående. Anonymkode: 7c1ec...db6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #5 Skrevet 24. november 2016 Men finnes det en måte å slippe unna den praktiske delen på? Har opplevd en del traumer og vil ikke klare å være praktisk i det hele tatt... Anonymkode: a55b0...50d
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #7 Skrevet 25. november 2016 Nei. Eksamensformen er muntlig-praktisk, og det gjelder for alle. Den eneste tilretteleggingen du kan få (gitt dokumentasjon på behov) f.eks. utvidet tid eller spesifikke øvelser. ALLE må gjennom praktisk del. Anonymkode: c9245...858
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #8 Skrevet 25. november 2016 om du har traumer som gjør at du ikke funker i visse situasjoner, så er det bare få legeerklæring på det, så blir det tatt hensyn til. Anonymkode: 3fe41...f25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå