AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Hva vasker dere med, dere som vasker for hånd? Har funnet ut at vaskemaskinen tar knekken på BH'ene mine. Gidder ikke lenger å kjøpe nye hele tiden. Aner ikke om jeg kjøper dårlige, men de går i alle fall i stykker. Jeg har prøvd med milo etc, men det er så ekkelt på hånda? Vaskemidler som er mildt og OK å bruke på BH'er når man skal håndvaske? Treningsbher går i maskinen Anonymkode: 072be...c74
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Bruk beskyttelseshansker når du vasker tøy for hånd Anonymkode: 3cb88...684 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Vasker alltid mine BH er for hånd. De varer mye lenger da. Ta litt vaskepulver i varmt vann og la de ligge en stund, ikke verre en det. Anonymkode: 2585c...7eb 1
funginger Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 Jeg har brukt milo og lunkent vann i en bøtte. Putt BHene oppi, vent en stund(30 min kanskje?), deretter skrubbet jeg litt og ekstra ved spilene. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #5 Skrevet 21. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruk beskyttelseshansker når du vasker tøy for hånd Anonymkode: 3cb88...684 Orker ikke. Dessuten er det miljøfiendtlig, blir ganske mye søppel i løpet av en uke. Anonymkode: 072be...c74
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #6 Skrevet 21. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vasker alltid mine BH er for hånd. De varer mye lenger da. Ta litt vaskepulver i varmt vann og la de ligge en stund, ikke verre en det. Anonymkode: 2585c...7ebN Bare ligge oppi der? Blir det reint av det da? Anonymkode: 072be...c74
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #7 Skrevet 21. november 2016 3 timer siden, funginger skrev: Jeg har brukt milo og lunkent vann i en bøtte. Putt BHene oppi, vent en stund(30 min kanskje?), deretter skrubbet jeg litt og ekstra ved spilene. ok Anonymkode: 072be...c74
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #8 Skrevet 21. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Orker ikke. Dessuten er det miljøfiendtlig, blir ganske mye søppel i løpet av en uke. Anonymkode: 072be...c74 Hva i alle dager hvor mange ganger i uka vasker du bh'ene dine? Jeg pleier å legge alle de brukte bh'ene som skal vaskes i en liten kurv, og når jeg har en eller to bh'er i igjen i skuffen vasker jeg alle på en gang. (Har relativt mange bh'er). Bruker hansker da jeg har sensitive hender, men lar de ligge i en bøtte med litt milo og varmt vann i en liten stund før jeg deretter skrubber litt, skylder også henger til tørk. Gjør dette omtrent annen hver uke Anonymkode: 27c6b...679 4
Persephone Skrevet 21. november 2016 #9 Skrevet 21. november 2016 3 timer siden, funginger skrev: Jeg har brukt milo og lunkent vann i en bøtte. Putt BHene oppi, vent en stund(30 min kanskje?), deretter skrubbet jeg litt og ekstra ved spilene. Jeg gjør akkurat det samme, bare at jeg gjør det i vasken siden jeg enda ikke har skaffa noen bøtte (nylig flytta inn). Funker veldig bra og det sliter veldig lite på BHene.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #10 Skrevet 21. november 2016 Jeg bruker stort sett kun BHer fra Victoria Secret, og noen få fra Lindex. Fester hempen bak, og slenger de inn på vanlig 40 vask med vanlig vaskemiddel. Har de i årevis, og kaster da stoffet foran begynner å skrukke/dra seg. Aldri opplevd at spilene, hempene eller strikken blir ødelagt eller dårligere. Anonymkode: b1797...858 1
Agathe Skrevet 21. november 2016 #11 Skrevet 21. november 2016 De gangene jeg vasker for hånd bruker jeg bio-tex håndvask
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #12 Skrevet 22. november 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker stort sett kun BHer fra Victoria Secret, og noen få fra Lindex. Fester hempen bak, og slenger de inn på vanlig 40 vask med vanlig vaskemiddel. Har de i årevis, og kaster da stoffet foran begynner å skrukke/dra seg. Aldri opplevd at spilene, hempene eller strikken blir ødelagt eller dårligere. Anonymkode: b1797...858 Samme her. Har også eget bh-program (lingerie) på vaskemaskinen, så bruker ofte det. Da blir de i praksis håndvasket. Lindex-beh'ene mine holder i flere år. Anonymkode: 94400...a47 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå