AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Jeg bare lurer fordi jeg har en venninne som får penger fra nav og sier selv at hun er i stand til å jobbe men vil ikke før hun finner en jobb hun trives i. Hun har fått tilbud om jobb i en butikk men vil ikke fordi hun vil ikke jobbe med noe hun ikke interesserer seg for. Så da lurer jeg på: Dere som jobber, liker dere jobben dere har? Har du noen dager der du skulle ønske du kunne vært hjemme? (Selv jobber jeg ikke, men studerer og vet ikke hvordan det er å ha jobb) Anonymkode: 1b5bd...887
Invicta Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Nei, jeg jobber ikke fordi jeg elsker jobben min, men for å tjene penger slik at jeg kan gjøre tingene jeg elsker. 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Jobber fordi man må brødfø seg selv. Jobben har vært helt ok i de første årene, men preges dessverre av dårligere miljø og stress som følge av nedbemanning de siste årene. Vi er snart halvparten av opprinnelig bemanning, og det merkes godt. Men jeg syntes uansett det er uansvarlig å ikke gå for en jobb som kanskje ikke er så morsom, når man får penger fra NAV. Det vil jo som regel være noe hun må likevel, NAV kan stanse dagpenger om man ikke tar jobben man blir tilbudt. Anonymkode: e0d67...ff8 2
stian42 Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 Jeg har tatt deltidsjobber og sommerjobber som jeg ikke direkte liker, men jeg må ha noe å gjøre og tjene penger. Jeg jobber nå med noe jeg liker og ville selv ikke likt å være hjemme helw tiden. Liker meg på jobb , men wr selvsagt nown ganger man heller ville hatt fri 1
EvaLena Skrevet 21. november 2016 #5 Skrevet 21. november 2016 Jobber kun fordi jeg MÅ. Å si jeg elsler jobben min er å dra den altfor langt, men jeg mistrives ikke heller. 1
minister-mio Skrevet 21. november 2016 #6 Skrevet 21. november 2016 ja, men først og fremst elsker jeg å ha en jobb. 1
caskerette Skrevet 21. november 2016 #7 Skrevet 21. november 2016 Ja, stort sett, men jeg har en dritenkel jobb. 1
Ego Skrevet 21. november 2016 #8 Skrevet 21. november 2016 Jobber fordi jeg trenger penger og hadde sagt opp på dagen om jeg plutselig skulle vinne i lotto eller arve en rik onkel i Amerika Er på jakt etter ny jobb, og er jo en viss trøst i at det vil være enklere å finne en sånn som situasjonen er nå enn om jeg skulle gått arbeidsledig gjennom søkingen. 1
Citpensacola Skrevet 21. november 2016 #9 Skrevet 21. november 2016 Jepp, jeg har en utfordrende jobb som jeg er veldig god på. Liker den meget godt.
Gjest Jessica Skrevet 21. november 2016 #10 Skrevet 21. november 2016 Jeg elsker å ha en jobb. Bare meg og min mann har ansvar for å brødfø våre barn så det trenger ikke å være dans på roser
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #11 Skrevet 21. november 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare lurer fordi jeg har en venninne som får penger fra nav og sier selv at hun er i stand til å jobbe men vil ikke før hun finner en jobb hun trives i. Hun har fått tilbud om jobb i en butikk men vil ikke fordi hun vil ikke jobbe med noe hun ikke interesserer seg for. Så da lurer jeg på: Dere som jobber, liker dere jobben dere har? Har du noen dager der du skulle ønske du kunne vært hjemme? (Selv jobber jeg ikke, men studerer og vet ikke hvordan det er å ha jobb) Anonymkode: 1b5bd...887 Nei. Godt arbeidsmiljø men jobben er jeg lei av. Alternativet om å være arbeidsledig og naver er verre Anonymkode: b5e7c...c82
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #12 Skrevet 22. november 2016 Jeg har hatt mange jobber som har vært OK, de fleste har jo både positive og negative sider. De siste jobbene mine var veldig godt betalte, men kanskje ikke innenfor det jeg "interesserer meg for" for å bruke venninnen din sine ord. Men de har til gjengjeld høstet respekt og ser fine ut på CV, i motsetning til hva mange tenker om en butikkjobb - desverre. Jeg har også hatt en del jobber som innebar tørking av rumper og denslags for å forsørge meg gjennom studier i Oslo. Jeg digger ikke å tørke rumpe eller leke kiss-ass med vanskelige kunder, men jeg vil mye heller ha en jobb enn å vite at jeg ikke er i stand til å brødfø meg selv. Faktisk er jeg veldig stolt av at jeg har jobbet i mange ulike yrker, og alltid klart meg selv. Og jeg har alltid lært noe i absolutt alle jobbene jeg har hatt - man kan bli bedre på samarbeid og konflikthåndtering også ved å jobbe på rema eller eldresenteret Anonymkode: 58ae8...31b 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #13 Skrevet 22. november 2016 Voldsomt så mange mennesker som plutselig kjenner en som går på NAV som kan velge å jobbe men gidder ikke Anonymkode: 0fa8f...d18
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #14 Skrevet 22. november 2016 Nei. Jeg liker ikke jobben min. Men mat på bordet må jeg ha. Anonymkode: 7b22f...b00
Coconutz Skrevet 22. november 2016 #15 Skrevet 22. november 2016 Nei, jeg elsker ikke jobben min. Men den er helt ok! Tja, av og til skulle jeg ønske jeg var rik - så kunne jeg reist jorden rundt. Det er godt å være hjemme også, men ikke for lenge. Blir fort kjedelig for meg!
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #16 Skrevet 22. november 2016 Absolutt ikke. Men må ha inntekt. Anonymkode: 84ef1...c70
LiseTV Skrevet 22. november 2016 #17 Skrevet 22. november 2016 Trives i jobben , men liker ikke sjefen. Kunne tenkt meg å ha en jobb der jeg kunne bruke kjole på jobben.
Akay Skrevet 22. november 2016 #18 Skrevet 22. november 2016 Jobber for å leve. Lever ikke for å jobbe.
MissStiles Skrevet 22. november 2016 #19 Skrevet 22. november 2016 Jeg liker det jeg jobber med. Men ellers nei. Problemer med sjefen og andre ting.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #20 Skrevet 22. november 2016 Elsker arbeidsplassen (kollegaer, opplevelser, goder etc.). Selve jobben er ensformig og drit kjedelig. Holder på å utdanne meg til en høyere stilling i samme bransje Anonymkode: 99639...82e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå