AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Hei Jeg tenkte å spørre dere søke-eksperter her inne hvordan dere går fram for å finne navnet på en film/serie? Jeg ser at det er folk som av og til titter innom her som ber om hjelp til å komme på navnet på en film, og dere som gjetter riktig, er jo så flinke! Men hva slags metoder bruker dere for å finne fram til noe? Lyst til å dele? Jeg prøvde å finne navnet på en film istad, og ville først spørre her inne, men så tenkte jeg å se om jeg kunne klare det selv, og etter litt knoting og feiling så fikk jeg det til tilslutt, noe jeg er utrolig stolt over. Kanskje jeg bare hadde flaks, eller så brukte jeg riktige søkeord, men uansett hva årsaken var, så traff jeg blink! Men nå er det en annen film eller serie jeg trenger hjelp til å finne ut av, og lurer på om noen her inne kan hjelpe meg? Filmen, eller kanskje serien?, handler om et ungt ektepar som flytter til et lite sted, og mannen ønsker at kvinnen holder seg hjemme mens han selv er på jobb, men det vil hun ikke. Hun går på rulleskøyter i nærområdet sitt, og kommer i kontakt med masse ungdommer som også er interessert i det samme som henne, så hun begynner å gi dem opplæring i dette bak mannens rygg. De blir venner, men da mannen finner ut av det, så må hun begynne å gå på skøyter om natten for han vil ikke at hun skal omgås ungdommer. Han vil helst ikke at hun skal skøyte heller, for det liker han ikke. Jeg husker ikke helt hvorfor. Det er også en slags hekk foran huset hvor hun bor, som skjermer for innsyn, men den blir visst ødelagt på slutten av filmen fordi ungdommene vender seg mot henne på grunn av denne ektemannen. Jeg vet ikke om hele lokalbefolkningen også snur ryggen til henne, men ungdommene blir sinte, og fjerner hekken og ramponerer hagen foran huset. Årsaken husker jeg ikke helt. Noen som kan hjelpe?:) Er dette en film eller en dramaserie? Anonymkode: 7ad4d...0b3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #2 Skrevet 26. november 2016 Ice castles? Anonymkode: 062bb...818
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå