AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Tips til meny til en voksenbursdag? Hva tar dere med? Flere retter? Middagsaktig opplegg? Bare kaker? Anonymkode: bcaf3...2ca
happiest Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Nå er jeg i tidlig 20-årene. Så når jeg har bursdag så har jeg et besøk med familie og et med venner - type fest/vors. Dersom det kommer mange i familiebesøket så pleier jeg å kun ha kaker/kaffe. Er vi få så serverer jeg kanskje noe enkel middag. F.eks hjemmelaget pizza. Når jeg har venne-bursdag så pleier jeg å servere pizza, tapas, ost/kjeks eller bare snacks.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Jeg lager en enkel middag, for eksempel hjemmelaget pizza, lasagne eller varm salat. Etterpå blir det enten dessert eller kake. Anonymkode: dbf6b...bef
Gjest RJ Dybos Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 Det kommer jo an på hva dere har tenkt å gjøre, vis dere skal sitte ved et bord hele kvelden er det jo fint med en litt finere middag (steik f.eks) Eller så er jo pizza ett godt alternativ. men vis det er litt mer avslappet så ville jeg ha godt får tapas/Ost Og Kjeks med noe godt tilbehør.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #5 Skrevet 22. november 2016 Jeg pleier ofte å stelle i stand en del småretter som et tapas bord veldig enkelt. Ost, kjeks, frukt, småretter av noe slag så det er variasjon. Får ofte skryt når jeg gjør det på denne måten Anonymkode: 219e3...7ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå