veslefrøken Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Jeg har langt,tynt og mørkeblondt hår. Kan knapt kalles frisyre. Jeg er lei og vil prøve noe nytt. Ikke for kort. Jeg er ikke god på å se hva som er fint så håper noen kan komme med tips. Gjerne i form av bilder! Er heller ikke god på styling, men det kan jeg sikkert lære meg.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Denne? Hun har lignende ansiktsform som deg http://www.side2.no/skjønnhet/slik-velger-du-riktig-frisyre-for-din-ansiktsform/3423197554.html Anonymkode: c6802...981 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 "De beste lange frisyrer: Hvis du har langt hår, er en flott frisyre for den ovale ansiktsformen de som omfatter slenging av myke bølger over skuldrene, og trekke sidehåret tilbake på en subtil måte. Mange med langt hår kan velge å trekke håret tilbake bak ørene mens de tillater den nederste halvdelen av håret å bli trukket frem over skuldrene. Det er en flott frisyre for å framheve øynene og smilet. Den legger virkelig dybde til dine spesielle ansiktstrekk. Denne lange frisyren beholder den oval formen på grunn av fravær av lugg, men en lugg eller gradert lugg kan legges til uten noen form for problemer. Hvis du velger en tung lugg så prøv midtskill istedenfor sideskill for å skape en slankere form og skinn på kroneområdet for å gi litt ekstra høyde. " Se mer her: http://livsgleder.com/bloggen/frisyrer-oval-ansiktsfasong/ Anonymkode: c6802...981 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 Den første av disse Anonymkode: c6802...981 1
veslefrøken Skrevet 21. november 2016 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den første av disse Anonymkode: c6802...981 Veldig fine! Men krøller sitter ikke I mitt glatte kjedelige hår desverre... 😕 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #6 Skrevet 21. november 2016 1 minutt siden, veslefrøken skrev: Veldig fine! Men krøller sitter ikke I mitt glatte kjedelige hår desverre... 😕 Tar ikke håret ditt permanentkrøller heller? Anonymkode: c6802...981
veslefrøken Skrevet 21. november 2016 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tar ikke håret ditt permanentkrøller heller? Anonymkode: c6802...981 Aldri prøvd. Men jeg går mest med håret oppsatt når det er er langt så krøller blir nok litt skjult.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #8 Skrevet 21. november 2016 1 minutt siden, veslefrøken skrev: Aldri prøvd. Men jeg går mest med håret oppsatt når det er er langt så krøller blir nok litt skjult. Ok Men jeg trodde at du var ute etter en frisyre du kan ha, der håret ikke skal/ må settes opp? Anonymkode: c6802...981
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #9 Skrevet 21. november 2016 Lang Bob! Jeg har ganske lik hovedform som deg og helt glatt nordisk hår. Klippet lang Bob, var livredd etter 25 år med langt hår, men har aldri fått så mange komplimenter Anonymkode: 95e43...4e2
veslefrøken Skrevet 21. november 2016 Forfatter #10 Skrevet 21. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok Men jeg trodde at du var ute etter en frisyre du kan ha, der håret ikke skal/ må settes opp? Anonymkode: c6802...981 Jeg er mest ute etter noe nytt. Håret mitt er langt og tynt. Det er litt skummelt å å klippe av alt derfor ville jeg ha litt lengde på det. Men må og være noe som fungerer i dagliglivet. Jobber som sykepleier og da må det settes opp. Har sett på mange kule sveiser men ser ikke selv hva jeg kler.... Litt stort bilde men.... hadde jeg feks kledd det slik?
Maewest Skrevet 24. november 2016 #11 Skrevet 24. november 2016 Jeg tror du hadde vært veldig fin med en lang Bob! Du er litt som meg, noe avlang i ansiktet. Da vil langt hår bare være med på å få ansiktet ditt til å se enda lengre ut, mens med en litt kortere frisyre vil ansiktet ditt bli "kortere"
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #12 Skrevet 25. november 2016 På 21.11.2016 den 18.12, veslefrøken skrev: Jeg er mest ute etter noe nytt. Håret mitt er langt og tynt. Det er litt skummelt å å klippe av alt derfor ville jeg ha litt lengde på det. Men må og være noe som fungerer i dagliglivet. Jobber som sykepleier og da må det settes opp. Har sett på mange kule sveiser men ser ikke selv hva jeg kler.... Litt stort bilde men.... hadde jeg feks kledd det slik? Hvis håret ditt er tynt og ikke holder krøller, kan du nesten bare glemme en sånn frisyre som er så høy og stor på toppen/bak. OT: Skummel dame! :O Anonymkode: a3e62...d0d
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #13 Skrevet 25. november 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis håret ditt er tynt og ikke holder krøller, kan du nesten bare glemme en sånn frisyre som er så høy og stor på toppen/bak. OT: Skummel dame! :O Anonymkode: a3e62...d0d Ikke nødvendigvis ☺️ Så lenge man lærer seg og style håret riktig så kan man få til det mest utrolige med de tynneste hår. Har jobbet som frisør i mange år, og det er veldig mange som har med seg bilder og tror at håret de sitt kommer til å se helt likt ut, så lenge de får samme klipp. Men stylingen har utrolig mye og si og det er det veldig få som forstår 😅😅 Anonymkode: af389...9cc
AnonymBruker Skrevet 25. november 2016 #14 Skrevet 25. november 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke nødvendigvis ☺️ Så lenge man lærer seg og style håret riktig så kan man få til det mest utrolige med de tynneste hår. Har jobbet som frisør i mange år, og det er veldig mange som har med seg bilder og tror at håret de sitt kommer til å se helt likt ut, så lenge de får samme klipp. Men stylingen har utrolig mye og si og det er det veldig få som forstår 😅😅 Anonymkode: af389...9cc Da må det veeeldig mye styling til Anonymkode: a3e62...d0d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #15 Skrevet 26. november 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Da må det veeeldig mye styling til Anonymkode: a3e62...d0d Det eneste man trenger for å oppnå volum og løft i et tynt, nordisk hår er rundbørste, føner, litt toupering og hårspray Anonymkode: af389...9cc
AnonymBruker Skrevet 26. november 2016 #16 Skrevet 26. november 2016 Hvis du vil ha noe som er lett å style og vedlikeholde går du for en halvlang bob som er litt lengre foran enn bak, med eller uten pannelugg alt etter hvor dristig du vil være. Dama på bildet har nok egentlig en halvlang bob selv, som er tupert og "usynlig" oppsatt bak. Anonymkode: fac5a...dcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå