AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Hvordan er det i størrelsen? Tenker på boxere mest. Jeg er en S i undertøy fra butikker som Lindex og Cubus, og en M i Kari Traa, f.eks, hvordan er Pierre Robert i forhold til disse? Anonymkode: b9913...583
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Er det ingen undertøysforretninger eller sportsforretninger som fører P. Robert, slik at du får prøvd tøyet på før du evt kjøper? Anonymkode: c35a8...055
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det i størrelsen? Tenker på boxere mest. Jeg er en S i undertøy fra butikker som Lindex og Cubus, og en M i Kari Traa, f.eks, hvordan er Pierre Robert i forhold til disse? Anonymkode: b9913...583 De har jo Pierre Robert-tøy i dagligvarebutikker. Kan du ikke se på dette tøyet i en slik butikk, slik at du kan anslå hvilken str du behøver? Anonymkode: c35a8...055 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 Jeg er 80F på vanlig BH, men bruker M fra Pierre Robert. Nå er jeg altfor stor til at den kan brukes til voldsomme aktiviteter da og så synes jeg de blir ekstra elastiske når jeg blir svett. Passer nok best til små bryster og yoga. Anonymkode: 207eb...5cb 2
Cata Skrevet 21. november 2016 #5 Skrevet 21. november 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det i størrelsen? Tenker på boxere mest. Jeg er en S i undertøy fra butikker som Lindex og Cubus, og en M i Kari Traa, f.eks, hvordan er Pierre Robert i forhold til disse? Anonymkode: b9913...583 Hvordan de er i forhold til det du nevner vet jeg ikke, men generelt vil jeg si Pierre Robert er store i størrelsene. Jeg er ikke spesielt liten og jeg kan fint bruke S i sportsboxerne derfra. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #6 Skrevet 21. november 2016 1 time siden, Cata skrev: Hvordan de er i forhold til det du nevner vet jeg ikke, men generelt vil jeg si Pierre Robert er store i størrelsene. Jeg er ikke spesielt liten og jeg kan fint bruke S i sportsboxerne derfra. Hvor høy er du/hva veier du? Jeg presterte å kjøpe M i dag, men de er store. Burde ventet og kjøpt S. Anonymkode: b9913...583
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #7 Skrevet 21. november 2016 Jeg bruker small/36 i vanlige bukser men har alle mine sportsboxere i medium. Men nå er jeg lite glad i stram trusestrikk (og det der hørtes ikke helt bra ut ) BH bruker jeg small som normalt. Veldig lite puppehold på toppene, så de anbefales ikke til store boobs. Anonymkode: 228b5...116 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå