Villan Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Jeg trenger ny mobil, og siden jeg kun bruker den til nokså basic ting som facebook og internet, er det helt uaktuelt å kjøpe de nyere modellene til 7 - 8 000 kroner. Vurderer derfor en iPhone 5s. Ser at den koster 2 500 kroner nå ("black Friday hele uken" bla bla bla). Er det et godt kjøp? Jeg har til nå kun hatt android-telefoner, men har lyst til å prøve meg på iOS neste gang. Alternativet er Huawei Honor 7. Tanker? Erfaringer?
tdm900 Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 5S er helt ok. Den du får da, er kanskje ikke ny, er muligens en som er satt sammen av komponenter fra flere tlf som har vært ødelagt. Det skal likevel være en fullgod tlf. Veit bare at Apple ikke har solgt 5S på god stund
jabx Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Ville kanskje vurdert en oppgradering til iPhone SE. Den har bedre batteri, bedre kamera og bedre ytelse. Men sannsynligvis trenger du ikke alt dette, og prisen er nesten det dobbelte. Men hvis du finner SE med Black Friday-tilbud så prisen kommer nærmere er det noe du bør vurdere. 5S har vel ligget rundt 2500, en stund, så hvis det er Black Friday-tilbud bør du vel få den en god del billigere.
Prestekragen Skrevet 23. november 2016 #4 Skrevet 23. november 2016 Jeg ville heller ikke gått for 5s, men iPhone SE er nogenlunde ny og oppgradert, uten å være "for mye" eller for stor. Jeg ville gått i en butikk og sett på de rimeligere modellen og heller gå for den du liker best. Kan hende du foretrekker android over ios eller omvendt.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #5 Skrevet 23. november 2016 Jeg er kjempefornøyd med min iPhone 5s. Ville gått for den! Anonymkode: 29f60...9b2 1
cmd Skrevet 23. november 2016 #6 Skrevet 23. november 2016 Jeg husker nå ikke om iphone 5 eller 5s som hadde mye problemer med hjem knappen. At det IKKE fungerte og måtte levere til reparasjon. Og fleste andre hadde samme problem og de hos Lefdal (der jeg kjøpte) sa at det var et kjent problem. Både HTC og Samsung er best på marked og du får kjøpe ny, moderne tlf. Huawei er også bra alternativ.
jabx Skrevet 23. november 2016 #7 Skrevet 23. november 2016 6 timer siden, cmd skrev: Både HTC og Samsung er best på marked og du får kjøpe ny, moderne tlf. Haha, nei. Samsungs toppmodell er bra. Men det er ikke toppmodellen TS skal ha. HTC er bare å glemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå