Snappa Skrevet 21. november 2016 #21 Skrevet 21. november 2016 Må kline. Kan ikke se for meg sex uten klining?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #22 Skrevet 21. november 2016 Meg trodde at jeg ikke likte å kline, trodde det i 15 år at jeg synes det var ekkelt. Aldri likte jeg å kysse med x'en , synes det var ekkelt fra dag 1. Men han var veldig dårlig kysser-altfor mye tunge langt baki halsen noe jeg synes er kvalmt! Men etter at jeg ble singel så hat jeg kysset en god del mannfolk, og kan konkludere med st jeg elsker å kysse noen som kan det, finnes ikke noe mere fantastisk. Det må være mykt og deilig og akkurat passe med tunge. Har klint med et par stykker som jeg ikke likte det overhodet, felles for disse var at de var unge gutter på 22/23 og begge kysset veldig hardt med en anspent/harde lepper og en hard tunge som de tok altfor langt bak. Så for min del så elsker jeg myke lidenskapelige kyss☺️ Skulle ønske jeg kunne kysse hver dag😌 Anonymkode: fef3e...1d1 1
annebanane Skrevet 21. november 2016 #23 Skrevet 21. november 2016 (endret) . Endret 21. september av annebanane
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå