Gå til innhold

Menn som ikke kliner ...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er sammen med en mann som ikke liker å kline, og aldri har likt det. 

Problemet mitt er todelt; 

1) jeg elsker å kline, lidenskapen, pirring, opphisselse og forventning. 

2) usikkerhet rundt hvorfor. Føler det er vanskelig å tenke på at han synes intime ting er ekkelt. 

Konsekvensen er jo også at det er dårligere seksuell tenning mellom oss. Jeg sliter med å tenne uten noen start. 

Tanken på å skulle gå resten av livet uten å kline med noen igjen, er ukul. 

Noen som har vært borti noe lignende? 

Noen som ikke liker å kline selv? som kan si noe om hvorfor? 

Anonymkode: 59883...460

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne like gjerne skrevet Folk i overskriften, spiller jo ingen rolle om det er mannen eller dama som ikke liker å kline. 

Ts 

Skrevet

Jeg hater å kline! Og det er på et helt generelt grunnlag, det har ikke noe med partner å gjøre. Jeg syns rett og slett bare det blir for meget å rote i munnen til folk, klarer ikke beskrive det på annet vis. Har dessverre litt problemer med spytt, egentlig. 

Ikke ta det personlig, for all del! Huff, nå ble jeg plutselig litt engstelig for at kjæresten min egentlig liker å kline, mens jeg holder tilbake. Kliner litt under sex, da er jeg så revet med uansett. Hehe. 

Hilsen kvinne (30).

Anonymkode: 65b78...ab0

Skrevet (endret)

Min forlovede liker ikke klining, men må av og til fordi jeg forlanger det. Det er gi å ta, han må kline litt og jeg må godta at det ikke er like mye som jeg egentlig skulle ønske. Jeg elsker han så det er rett og slett ikke en deal-breaker for meg. Det må man jo finne ut av selv om man kan leve mede. Vi kysser mye, men bare ikke så mye med tunge.

Endret av Torelli
Skrevet

Tror det er litt det samme hos min kjæreste, at han har en greie med spytt og sånt. Vet egentlig at det ikke er personlig, men skal ærlig innrømme at det er et seriøst savn hos meg. 

Han er heller ikke særlig glad i oppvarming, så uten klining eller litt kos for å sette igang, blir det liksom vanskelig å komme i mood. Vi kliner ikke under sex engang, never. 

Ts

Skrevet

Typen liker heller ikke klining, her holder vi oss til kyssing :) Heller gjøre litt andre ting for å få en god tenning. Forstår godt at ikke alle liker å kline. 

Skrevet
2 minutter siden, Torelli skrev:

... Det må man jo finne ut av selv om man kan leve mede. Vi kysser mye, men bare ikke så mye med tunge.

Hos oss er det bare tørre nuss.. er veldig glad i ham, men uten noe av det jeg trenger av lidenskap og intimitet, er jeg redd for å havne i vennefella. 

Ts

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg synes ikke det er rart om menn ikk eliker å kline med tanke på at det er en verdensomspennende vits som går ut på at vi er forferdelig dårlige til det. Hvor mange filmer/serier har vi ikke sett der menn blir baksnakket for sine dårlige klineferdigheter?

Skrevet

Hverken jeg eller mannen er noe glad i klining, så vi passer sammen der. Vi kysser da, men ikke med tunge.

Anonymkode: cd793...26b

Skrevet
Akkurat nå, Herr Heftig skrev:

Jeg synes ikke det er rart om menn ikk eliker å kline med tanke på at det er en verdensomspennende vits som går ut på at vi er forferdelig dårlige til det. Hvor mange filmer/serier har vi ikke sett der menn blir baksnakket for sine dårlige klineferdigheter?

Næmen da, det er ikke sant! 🤗 og det er da en toveis ting. Klart det finnes menn og kvinner! som kanskje ikke er supre, men hvis man liker følelsen så blir det bra tenker jeg. 😊 

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg er ikke spesielt glad i tungekyssing, men jeg elsker å kline likevel, jeg bare unngår å involvere tungen for mye i det og fokuserer mer på leppene og whatnot. Under sex blir det gjerne annerledes, men der er terskelen min for hva som er "ekkelt" automatisk mye lavere jo kåtere jeg blir, så med den rette mannen skulle jeg gjerne spist opp hele han og da blir tungekyssing ganske basic plutselig. Mye av problemet mitt med tungekyssing tror jeg har med spytt å gjøre, og at det blir veldig mye som skjer i munnen på en gang. Dessuten liker jeg bare å kysse enkelte mennesker, akkurat som med klemming. Sex er lettere, eller annerledes for meg, av en eller annen grunn. Jeg og en tidligere bestekompis hadde eksempelvis masse sex, men vi har aldri kysset for det hadde bare føltes merkelig og egentlig litt ekkelt.

Har aldri fått noen klager på kyssingen min da, men når det er sagt skulle jeg likt å se den mannen som var dum nok til å kalle meg en dårlig kysser mens vi holder på :ler: 

Endret av Raindrops
skrivefeil
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hos oss er det bare tørre nuss.. er veldig glad i ham, men uten noe av det jeg trenger av lidenskap og intimitet, er jeg redd for å havne i vennefella. 

Ts

Elsker å kline, var sammen med en som ikke likte det (han var også ganske dårlig til å kline)...

Skjønner godt at du frykter vennefella, kan ikke si at vi var så mye kjærester den siste tiden.. Men det var mer enn bare kliningen som ikke fungerte der altså..

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Herr Heftig skrev:

Mange menn som behersker dette særdeles godt! Ja til klining!:kyss2:

Skrevet
5 minutter siden, pika skrev:

Elsker å kline, var sammen med en som ikke likte det (han var også ganske dårlig til å kline)...

Skjønner godt at du frykter vennefella, kan ikke si at vi var så mye kjærester den siste tiden.. Men det var mer enn bare kliningen som ikke fungerte der altså..

Det er nok mer en bare klining som er underliggende her og, skal innrømme det. Men er glad i ham (elsker ikke) og vi ler godt sammen. Kan slappe av så godt sammen, men føler nok at vi et mer bestevenner... selv om det ikke er det vi ønsker. 

Skrevet

Man kan kysse ganske heftig uten at det er tunge og spytt overalt. Jeg elsker å kysse, men det er diggere med mye lepper enn mye tunge, så jeg kunne fint levd uten ihuga klining.

Skrevet

Liker heller ikke klining, så ergo; det driver jeg ikke med. :)

Anonymkode: 3d1ea...748

Skrevet
8 minutter siden, Silfen skrev:

Man kan kysse ganske heftig uten at det er tunge og spytt overalt. Jeg elsker å kysse, men det er diggere med mye lepper enn mye tunge, så jeg kunne fint levd uten ihuga klining.

Jeg kunne nok også det, bare det var litt lidenskap i det. vi nusser ikke mer lidenskapelig en hva folk susser unga sine liksom. 

Skrevet

Jeg er glad i kyssing. Klining kan jeg gjøre under sex og bare da. Men kyssing kan godt vare litt. Ikke bare peck on the lips.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater klining, alltid gjort! Spytt, tenner, tunge og ekkelt.. ick.. 
Heldigvis har vi funnet andre, gøye metoder å hisse hverandre opp på, som ikke involverer spytt ;) Man må bare prate sammen og finne ut hva som funker for dere! :D

Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg elsker klining med mye tunge😊dette høres gjerne litt ekkelt ut men here we go,liker å bli spyttet rett i munnen😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...