HavfruenBlå Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 Hei😊 Jeg er en jente på 14(snart 15) som snart skal stå til konfirmasjon. Om få dager er det tre måneder siden jeg farget håret mitt blått med en ombre til grønt. Jeg gjorde det hos en frisør jeg kjenner og hun sa den ikke var permanent. Vi bleka det først, så det har vel litt å si. Dette er første gangen jeg har farget eller gjort noe spesielt med håret mitt. Jeg har en liten ettervekst og mamma syntes ikke skal skal stå til konfirmasjon med blått/grønt/blondt hår. Jeg har opprinnelig mellom blondt hår og lurer på om det er dyrt for avfarging hos frisør, om det er krevende å gjøre det selv og om jeg må farge det i den fargen jeg egentlig har og vente til det gror ut selv?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Vil nok anbefale en frisør til og gjøre det. Jeg har avfarget håret engang pga mange forskjellige farger. Hele prosessen tok 3 timer. Det er tøft for håret og gjør du det ikke riktig kan du risikere og måtte barbere alt av og starte med hårvekst på nytt. Kan ikke huske hva det kosta for det er noen år siden. Spør hos en frisørsalong først hva de anbefaler og ta det fra der. Anonymkode: fee3a...19b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå