Gå til innhold

Et spørsmål til damene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange dater bruker du å gå på før det er greit for deg å ha sex? Hender det noen gang at du har sex på første date?

Anonymkode: 66098...f8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dater svært lite, de få gangene jeg har vært på date har jeg hatt sex samme kveld eller etter 2. date.

Anonymkode: aba54...c6a

• Liker 1
Skrevet

Det varierer. Venter til jeg føler meg komfortabel med det, og ikke et satt tall dater. Det tar ofte en stund da. Aldri hatt sex på første date.

Anonymkode: d6cd5...7c6

• Liker 1
Skrevet

Har egentlig bare datet en person, og da møttes vi vel 6 ganger før vi hadde sex. I ettertid syntes jeg egentlig det var for tidlig for min del, men vi hadde jo kjent hverandre i over en måned og snakket hver dag da. Dater enda. :)

Anonymkode: f2f7e...db8

Skrevet

ingen problener med sex på første date. hatt det et par ganger. lykkelig gift med sexpartner #5 - også han sex på første date (etter å ha chattet masse i forkant).

Anonymkode: c0fd9...915

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hender det noen gang at du har sex på første date?

Ja

Skrevet

Jeg har som regel ventet 3-5 dater, og angrer alltid i ettertid at jeg ikke ventet litt lengre. Om jeg finner ut to dater senere at han ikke var noe skulle jeg gjerne spart meg for affæren. Ikke fordi det er ille å ha gjort det, men syns aldri første gang med en person man ikke kjenner veldig godt er særlig bra. Om jeg noen gang skulle bli singel igjen kommer jeg til å prøve å vente lengre..

Anonymkode: 357d5...ac4

• Liker 1
Skrevet

Har hatt sex på første date, men som regel venter jeg et 4-5 ganger. 

Begge deler har egentlig fungert greit for meg, har aldri opplevd å bli dumpet etter sex. Men jeg velger stort sett å vente litt uansett. Det skader jo aldri å bli bedre kjent. 

Anonymkode: 1c47f...be7

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt sex på første date, men som regel venter jeg et 4-5 ganger. 

Begge deler har egentlig fungert greit for meg, har aldri opplevd å bli dumpet etter sex. Men jeg velger stort sett å vente litt uansett. Det skader jo aldri å bli bedre kjent. 

Anonymkode: 1c47f...be7

Hva slags sex er det vanlig å ha første  gangen?

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ONS  :dry:

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange dater bruker du å gå på før det er greit for deg å ha sex? Hender det noen gang at du har sex på første date?

2-4.

Skrevet
35 minutter siden, Mippi skrev:

Ja og hva innebærer det?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vanlig sex?

39 minutter siden, Mippi skrev:

Ehh.. nei?

Skrevet

Kommer an på hvem man møter og kjemi. Noen ganger kan man har sex på første date. Er begge klar for det, hvorfor vente?

Skrevet
31 minutter siden, pika skrev:

Vanlig sex?

Ehh.. nei?

Hva er vanlig sex egentlig? :klo:

Skrevet

Har vanligvis sex før første daten. For å sjekke om det er verdt å bruke tid på han.

Anonymkode: ea5c3...bdd

Skrevet

Jeg venter til vi har hatt en liten prat om hva vi driver med. Er han kun ute etter sex og jeg er interessert i noe mer er det greit å finne ut av det før vi ligger der nakne. 

Så 5-7 dates pleier jeg å vente. Også hender det jo da at man kjapt etterpå finner ut at man ikke har nok potensiale til noe mer, men det må man jo regne med når man dater.

Anonymkode: feb5b...35b

Skrevet

Kommer helt an på hva som kjennes rett. Er kjemien der og fyren virker OK, har jeg ingen regel om å ikke ligge med noen på første daten - men som regel kommer det ikke naturlig før etter et par dater i alle fall. Alt avhenger av hvordan ting kjennes. 

• Liker 1
Skrevet

Har hatt sex på første date med flere, og ikke følt det noe feil med det. Men venter vanligvis hvertfall 2-3 dater eller mer. Mye avhengig av kjemi og annet, men venter ikke så veldig lenge med det. Er viktig å se hvordan sexen fungerer, for hvis ikke er det ikke noe å satse på videre. 

Anonymkode: 6d059...3c4

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vanlig sex egentlig? :klo:

Misjonær?

Anonymkode: 84947...428

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...