Gå til innhold

Hvilket syltetøy?

Hvilket syltetøy liker du best?  

1. 1. Hvilket syltetøy liker du best?

• Jordbær
      8
    • Bringebær
      7
    • Blåbær
      1
    • Aprikos
      1
    • Boysenbær
      1
    • Multe
      0
    • Rips/solbær
      2
    • Rabarbra
      0
    • Annet
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og spiser nylagde pannekaker. Ikke favorittmaten, men enkelte ganger er det virkelig godt! :sikle: Vi spiser sjelden syltetøy her hjemme - ikke ukentlig engang. Ikke barna heller, de foretrekker sjokoladepålegget (bare i helgen... ;)) Likevel har vi flere typer i kjøleskapet; aprikos på flaske ( kjøpt i Sverige), bringebær, jordbær, blåbær.

Favoritten for tiden er aprikos!

Hva er din favoritt for tiden?

... la oss ikke henge oss opp i om det er med eller uten sukker/lett eller vanlig... ;)

Nå hadde jeg for mange alternativer. Det for holde med de som er... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemte på "rips", fordi "rips- og bringebærsyltetøyet" er favoritten min,...til alt! ;)

Skrevet

Bringebær!

Aller helst mammas rørte bringebærsyltetøy som blir fryst ned i små glass. Et glass er akkurat passe til søndagsfrokosten og spises halvtint på varme rundstykker.

Har fryseren full!

I kjøleskapet har vi blåbær, eplemos og jordbær (sistnevnte på flaske :hoppe::kvalm: )

Skrevet

Jeg spiser så og si aldri syltetøy som pålegg, liker ikke spesielt søte pålegg. Det hender derimot at jeg får veldig lyst på det en gang i blandt, og da er det alltid tyttebærsyltetøy.

Skrevet

Mammas hjemmelagde jordbærsyltetøy er min favoritt :-)

Skrevet

Jordbærsyltetøy er best, syns jeg.

Og selv om vi ikke skulle henge oss opp i lett/ikke lett, så må jeg få si at jeg liker lett-jordbærsyltetøy best. Ikke fordi jeg er redd for sukker, men fordi jeg syns det smaker friskest...

Skrevet

Jordbærsyltetøy er best, blåbær er en god nr to og tyttebærsyltetøy er grusomt.

Skrevet

Bringebær er best, med eplesyltetøy på en god nummer to! Jordbærsyltetøy gjør at jeg :kvalm:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis jeg først skal ha syltetøy (=veldig sjeldent) er det BRINGEBÆR!

..og den ene gangen i tiåret jeg plutselig får lyst på tyttebærsyltetøy er det kjempegodt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...