Carrot Skrevet 21. november 2016 #1 Skrevet 21. november 2016 (endret) Mange har i dag personforsikringer via jobb, også undertegnede - jeg har egentlig alltid hatt god kontroll over våre forsikringer, hus, bil, båt, unger, ufør osv men kom plutselig til å tenke på i lys av noen tråder her inne om dette med forsikring, død osv at jeg ikke hadde kontroll på den via jobb. At den liksom bare "er der" og jeg vet ikke hva den inneholder - så jeg satte meg fore i helgen å finne det ut, det var faktisk ikke så lett som jeg hadde trodd, men via epost til selskapet fikk jeg veldig raskt svar og de var veldig hjelpsomme Men det fikk meg til å tenke; Kjenner du betingelsene i dine forsikringer? Endret 21. november 2016 av Carrot
Gjest canacas Skrevet 21. november 2016 #2 Skrevet 21. november 2016 Jepp, det gjør jeg. Men jeg er ansvarlig for forsikringsavtalene, så jeg må jo det da Det er definitivt mange som burde gjort som deg, sette seg ned og faktisk lese hva den betyr.
_popcorn_ Skrevet 21. november 2016 #3 Skrevet 21. november 2016 Selvfølgelig :o Jeg tar det som en selvfølge å sette seg inn i slikt... Har også forsikringer via fagforening, så hadde jeg ikke giddet lest avtalene, så hadde jeg risikert manglende dekning på enkelte områder, og eventuelt dobbelforsikring på andre områder. Spesielt reiseregning jeg er nøye på å finlese. Har byttet jobb, og mistet mange forsikringer i den forbindelse, så skal møte med en forsikringsrådgiver for å se hva jeg må/bør ha. (har ulykke, reise og innbo uansett nå)
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 Vel, hos oss er det Protector som vi har avtale med, de har igjen avtale med Mercer Norge, kanskje ikke så rart i slike tilfeller at man sliter med å sette seg inn i hva man har når hverken arbeidsgiver eller Protector kan gi svar og Mercer aldri svarer på henvendelser.. Anonymkode: 3ae2b...a91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå