AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #1 Del Skrevet 21. november 2016 iPhone'n min forteller meg hele tiden at lageret på telefonen er fullt, men når jeg sjekker iCloud så er det massevis av plass der. Finner ikke ut hvordan jeg skal få flyttet lagringen fra telefonen til iCloud! Noen som kan hjelpe meg? Blir gal snart... Anonymkode: d2e91...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 21. november 2016 #2 Del Skrevet 21. november 2016 Du får nok ikke flyttet lagringen til iCloud, det er vel kun en backup. Ta heller og lagre i allefall bilder på en ekstern disk, og tøm tlf for de først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akay Skrevet 21. november 2016 #3 Del Skrevet 21. november 2016 Icloud erstatter ikke lagring på telefon. Det er en backup tjeneste. det eneste du kan få den til å hjelpe til med er bilde og videolagring. https://www.google.no/amp/amp.imore.com/how-free-space-your-iphone-or-ipad-icloud-photo-library?client=safari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #4 Del Skrevet 21. november 2016 41 minutter siden, tdm900 skrev: Du får nok ikke flyttet lagringen til iCloud, det er vel kun en backup. Ta heller og lagre i allefall bilder på en ekstern disk, og tøm tlf for de først 39 minutter siden, Akay skrev: Icloud erstatter ikke lagring på telefon. Det er en backup tjeneste. det eneste du kan få den til å hjelpe til med er bilde og videolagring. https://www.google.no/amp/amp.imore.com/how-free-space-your-iphone-or-ipad-icloud-photo-library?client=safari Ahaaaa..,.. da så! Men uansett, tusen takk for hjelpen, da vet jeg hva jeg må gjøre Anonymkode: d2e91...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akay Skrevet 21. november 2016 #5 Del Skrevet 21. november 2016 Jeg bruker dropbox selv til iphone. Lag deg en konto der gratis. Installer den på iphone og på pc eventuelt også og velg at den automatisk skal laste opp bilder der. Da laster den opp alle bilder og du kan kopiere dem til pc f.eks for å så slette på iphone. Dropbox er genialt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå