Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva pleier du å dine venniner snakke om Når dere møtes?

Snakker dere mye om kjæresten/gutter?

hvilke andre emner pleier dere å snakke om? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fotball, aksjer,  jobb, biler og bøker er en gjenganger i min vennindegjen. I tilegg til kjæreste, personlige "problemer"/problemer og shopping.

Anonymkode: 04dee...69f

• Liker 1
Skrevet

Jobb - stort tema med noen.

Barn - stort tema med de som har jevnaldrende barn.

Ting vi burde vært flinkere til: trening, mat, husarbeid.

Politikk og andre aktuelle saker i nyheter/media.

Reiser vi har vært på eller drømmer om.

Folk vi kjenner - om vi har felles kjente. Ting som skjer i livet.

Er vel litt for gammel til å prate så mye om menn, men om det skjer noe på den fronten med noen, prater vi jo om det. Problemer med å finne seg en mann har vært gjennomgangstema i årevis......

Ellers alt mulig! Finnes et liv etter døden? Hva jeg drømte i natt. Gamle minner. En ny type ost som er sååå god. Filmer eller teaterstykker eller tvprogrammer vi har sett. Musikk og konserter. Vil du bli med og gå den skogstien der, tror ikke vi har gått der før? En bra bok jeg anbefaler. Hørte du hva statsministeren sa på nyhetene? 

Osv...

Anonymkode: cd8c8...158

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, Leoria skrev:

Vi snakker om vanlige ting. Ja, det hender dem som har kjæreste snakker litt om det - det er forklart på en snill og grei måte, men det er ikke hovedtemaet. Faktisk så har det bare blitt nevnt i en av mange tusen setninger (siden man ikke får snakke om kjærestene). :icon_lol:

Skrevet

Jobb,trening,ting vi har gjort siden sist,aktuelle saker i media,matlaging,planer og drømmer,gamle minner... Snakker lite om kjærestene våre :)

Anonymkode: aad14...aab

Skrevet

Snakker om alt mulig, og finner stadig ut at vi har mer og mer å snakke om og utforske med hverandre :) Snakker ikke dårlig om mennene våre, om det ikke er helt nødvendig, altså krise. Jeg gjør ihvertfall ikke det, og mine venninner snakker heller ikke dårlig om mennene sine, om det ikke er noe helt spesielt. Om det er noe særlig, så tror jeg at også mennene snakker med sine venner om det. Det håper jeg.

Skrevet

Alt mulig egentlig. Det kan være hendelser som skal skje eller har skjedd, venner, familie, kjærester, problemer, interiør, mat, kjendiser, idrett, trening, tv-serier osv. Kunne nok ramset opp i evigheter. Men nei, vi snakker ikke mye om kjærestene våres, og om vi gjør er det vanligvis hvis det skjer noe i livene deres eller morsomme historier. Men generelt snakker vi nok lite om de egentlig.

Anonymkode: f623e...60a

Skrevet

Vi snakker om så mangt. Ei av venninnene mine er også singel, så med henne går det mye i guttesnakk. Hun snakker om gutter hun har matchet med via Tinder og når hun drar på date med dem så forteller hun om dem etterpå. Jeg får mange underholdene historier og totalt skrekk for å date selv! :fnise: Vi snakker selvfølgelig om mye annet enn bare menn i venninnegjengen: Mat, klær, fortid, fremtid, TV-programmer, musikk, sminke, reise, kjæledyr, kropp, barn, graviditet, fødsel, småbarnslivet, bryllup og frisør. Kunne nok ramset opp mye mer, men kommer ikke på noe mer nå i farta. 

Skrevet

Oi, det var faktisk et ganske vanskelig spørsmål. Vi snakker ikke så veldig mye om gutter og kjærester, tror jeg. Det blir heller mer om det har skjedd noe spesielt. Ellers er det vel bare en liten kommentar her og der, eller en morsom historie. 

Ellers snakker vi jo om alt mellom himmel og jord. Det avhenger jo fra venninne til venninne og hvilke interesser vi har til felles. En rød tråd vil jeg si er at vi har stoppet mange ganger i en samtale og sagt at herlighet, nå må vi høres helt gærne ut for andre:fnise: Det som blir lite av blant mine venninner er sladring, og det syns jeg er kjempefint. 

• Liker 1
Skrevet
På 21.11.2016 den 1.34, Leoria skrev:

Alt mulig, svært lite om mannfolk egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...