Gå til innhold

Har ca 1 kvadrat med "kott" på rommet. Kreative bruksmåter?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har ca 1 kvadrat med "kott"/garderobe/hjørne på soverommet til barnet. Da vi kjøte hang det et forheng forran og inni hang det en stang med kleshengere. Ønsker noe mer kreativt og spennende enn dette. Bruke denne plassen på ca 1x1 meter på noe gøy.  Dette "rommet" har 3 vegger og den siste der forhenget hang er åpent ut i resten av sovrommet.

Kreative ideer?

EDIT: Gøy, kreativt, smart. Kan godt være oppbevaring av klær eller leker så vi slipper å bruke plass i selve rommer til kommoder og skap.

Endret av Teardrop
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er barnet?

Når du sier noe gøy, betyr det at du ikke behøver den plassen til oppbevaring av ting?

Anonymkode: 3066d...8ac

Skrevet

Ribbevegg og/ eller klatrevegg, og med en god tykk madrass som dekker hele gulvet (som tar av for støt ved fall)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ribbevegg og/ eller klatrevegg, og med en god tykk madrass som dekker hele gulvet (som tar av for støt ved fall)

Men, de andre veggene bør også polstres i så fall, grunnet at barnet ka falle mot veggene og slå seg

Rommet er kanskje for lite til det som jeg tenkte på.

Skrevet

Egentlig ville jeg nok brukt den kvadratmeteren til oppbevaring av barnets tøy og leker etc, for å i steden frigjøre mer plass på selve rommet til lek

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det høres spennende ut med en slags hytte i kroken der som barnet kan leke i 😊

Anonymkode: 76c97...eb3

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det høres spennende ut med en slags hytte i kroken der som barnet kan leke i 😊

Anonymkode: 76c97...eb3

Ja, kanskje en 2-etasjers hytte med rutsjebane ned? :)

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke helt hva du mener med "gøy", kommer jo litt an på hvor gammelt barnet er også.  Hva med å snekre en sittebenk med puter og lampe og lage en liten lesekrok?  Du kan jo ha skuffer under benken for å få oppbevaring.  Kan også lage den ganske gøy, det er jo spennende å sitte litt høyt oppe, stige kan man ha på veggen ved siden av.

http://bomedbarn.blogspot.no/2010/09/en-herlig-hule.html

Hva med å henge opp stoff slik at det blir et lite telt inni der?

Lite, plassbygd skrivebord med stol/krakk som kan dyttes inn under skrivebordet inni "kottet"?

Hengestol?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...