Pixelia Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 Hva anbefales? Jeg har negler som er fullstendig fucked up etter en lang sommer med lakk. Flisete og stygge. Takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 Det kan også være vitaminmangel som er årsaken når neglene har lett for å flise seg. Er det lenge siden du sjekket hos legen at du har de nivåene av vitaminer i kroppen som du bør ha? Anonymkode: 2b7eb...b16 1
Pixelia Skrevet 21. november 2016 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan også være vitaminmangel som er årsaken når neglene har lett for å flise seg. Er det lenge siden du sjekket hos legen at du har de nivåene av vitaminer i kroppen som du bør ha? Anonymkode: 2b7eb...b16 Jepp. Har D-vit mangel og lave jernlagre. Men vil likevel prøve en negleforsterker. Noen andre som har tips? 1
Coconutz Skrevet 21. november 2016 #4 Skrevet 21. november 2016 Jeg bruker Essie sin primer. Kjøpte den på H&M, men finnes nok flere steder også. Den skal visst hjelpe på svake negler (som jeg har), og så langt fungerer den fint. Neglene mine blir så klart hardere når jeg har den på, så da er det vanskeligere å brekke de mens jeg sparer. Bruker to lag med neglelakk over primeren, og så langt har det vart i en uke uten å flake av! Og ingen brekte negler!! 2
Pixelia Skrevet 21. november 2016 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2016 2 minutter siden, Coconutz skrev: Jeg bruker Essie sin primer. Kjøpte den på H&M, men finnes nok flere steder også. Den skal visst hjelpe på svake negler (som jeg har), og så langt fungerer den fint. Neglene mine blir så klart hardere når jeg har den på, så da er det vanskeligere å brekke de mens jeg sparer. Bruker to lag med neglelakk over primeren, og så langt har det vart i en uke uten å flake av! Og ingen brekte negler!! Takk! Skal sjekke den ut. 1
Coconutz Skrevet 21. november 2016 #6 Skrevet 21. november 2016 6 minutter siden, Pixelia skrev: Takk! Skal sjekke den ut. Har slitt med svake, slitte negler så har selv vært på leting etter en god negleforsterker. Forhåpentligvis fungerer denne bra over tid, men har også hørt at Micro Cell 2000 skal være veldig god.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #7 Skrevet 21. november 2016 Neglene trenger også pause fra lakkering, slik at de får luft. Jeg har erfaring med at luft + å passe på å innta de vitaminer og mineraler som kroppen trenger, gjør neglene hardere og sterkere. Anonymkode: 2b7eb...b16
Coconutz Skrevet 21. november 2016 #8 Skrevet 21. november 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neglene trenger også pause fra lakkering, slik at de får luft. Jeg har erfaring med at luft + å passe på å innta de vitaminer og mineraler som kroppen trenger, gjør neglene hardere og sterkere. Anonymkode: 2b7eb...b16 Jepp! Er lurt med pauser også, for det kan bli for mye for neglene! 1
Gjest lipgloss Skrevet 21. november 2016 #9 Skrevet 21. november 2016 (endret) Hei jeg bruker Trind sin nail repair natural den syns jeg er kjempegod,styrker hornlaget i neilen Bruker den både på fingre og tær lykke til 😘 Endret 21. november 2016 av lipgloss
OPIgirl Skrevet 22. november 2016 #10 Skrevet 22. november 2016 På 21.11.2016 den 15.30, AnonymBruker skrev: Neglene trenger også pause fra lakkering, slik at de får luft. Jeg har erfaring med at luft + å passe på å innta de vitaminer og mineraler som kroppen trenger, gjør neglene hardere og sterkere. Anonymkode: 2b7eb...b16 Neglene trenger ikke luft fordi de puster ikke. Å bruke neglelakk beskytter neglene. Det er nok andre grunner til at TS har fått problemer med neglene. Hormoner eller for eksempel uoppdaget sykdom. Det kan være mange grunner. Jeg har også skjøre, tørre og tynne negler. Har ikke mangel på hverken vitaminer eller mineraler. Regner med at det har med gener å gjøre. 2
Catie' Skrevet 23. november 2016 #11 Skrevet 23. november 2016 Jeg har også hørt at neglene ikke trenger luft siden det ikke er levende celler. Jeg har også hørt mange ganger at fukt og pleie av neglebåndene er viktig for at neglene skal vokse ut sterkere. Og at bruk av olje på både neglebånd og negleplaten kan hindre tap av fuktighet fra neglen som ofte gjør dem svake og flisete. kanskje du kan prøve det også og se om det hjelper når neglene vokser ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå