Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare høre deres meninger og erfaringer om å være gravid og få barn når man er student. Er det noe som kan gå bra, eller blir det for tungt? Jeg begynte med studier ganske sent og har passert midten av 20årene. Grunnen til at jeg spør er at de fleste kvinnene på mors sin side av familien har alle hatt veldig store problemer med å få barn med flere års prøving og gjentatte SA. Jeg og kjæresten vil jo gjerne ha barn , men vet ikke om vi kanskje skal prøve å smått det er å begynne nå etter jul, eller om vi bare skal vente. Jeg vet jo at det kan gå på første forsøk eller 20ende liksom. 

Vet jeg kan sjekke meg, det er bare å få gjort det haha. Men uansett, synspunkter og mening fra dere setter jeg pris på.

Anonymkode: 73acc...ea6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørsmålet er vel heller om dere har økonomi til å få barn mens du studerer. 

Anonymkode: beb16...f1e

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er ikke spørsmålet. Spørsmålet er om hvorvidt det er mulig. 

Økonomi er ikke et tema her.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke spørsmålet. Spørsmålet er om hvorvidt det er mulig. 

Økonomi er ikke et tema her.

Økonomi burde være viktig dersom dere planlegger barn...

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville "planlagt" å få barn enten i januar/februar eller juni/juli/august slik at jeg bare var borte i ett semester. Min mor og mange av hennes venner fikk barn(noen flere) mens de gikk medisin. 

Jeg vil si økonomi er det eneste spørsmålet!

Anonymkode: b5cce...19b

Skrevet

Det jeg mente er at økonomi er ikke et tema fordi den er i orden. Samboer jobber 100% i en god og stabil stilling, jeg jobber deltid og sparer alle pengene jeg får fra deltidsjobben. Vi er heldige og har nok penger på både bruks - og sparekonto. Derfor er ikke økonomi et tema i spørsmålet mitt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...